بزرگراه باکری iبه حکیم متصل شد، دوشنبه ۱ آبان ۹۱

این خبر امروز دوشنبه ۱ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر بازنشر گردیده است

بزرگراه باکری iبه حکیم متصل شد

عصر خودرو : معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ از اجرای عملیات اتصال بزرگراه شهید باکری iبه بزرگراه حکیم غرب خبر داد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ولی نجاتی با اعلام این خبر گفت: iبه منظور iبهبود کارکرد شبکه بزرگراهی و کاهش بار ترافیکی با احداث رمپ در بزرگراه حکیم دسترسی بزرگراه باکری شمال iبه بزرگراه حکیم غرب ایجاد می گردد.
به گفته نجاتی در حال حاضر دسترسی بزرگراه باکری iبه حکیم غرب از طریق بلوار فردوس تامین می گردد که با تکمیل عملیات احداث رمپ علاوه بر ایجاد دسترسی مستقیم و کاهش بار ترافیک بلوار فردوس وقت مسافرتهای شهری کاهش خواهد یافت.
معاون شهردار منطقه ۵ گفت: این طرح ترافیکی با ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرااست.
وی کاهش بار ترافیکی بزرگراه شهید ستاری و اشرفی اصفهانی را از دیگر پیامدهای مثبت این طرح ترافیکی برشمرد و گفت: خودروهایی که قصد عبور از مسیر بزرگراه همت iبه جاده مخصوص کرج را دارند از بزرگراه های ستاری و اشرفی اصفهانی در حال تردد می باشند که با احداث این رمپ می توانند با ورود iبه بزرگراه باکری و حکیم غرب iبه مسیر خود ادامه بدهند.
نجاتی ادامه داد: بزرگراه شهید باکری بزرگراهی شمالی- جنوبی است که تکمیل نماینده شبکه بزرگراهی غرب پایتخت است و نقش مهمی در توزیع بار ترافیکی و متعادل سازی آن در غرب پایتخت ایفا می نماید و امکان ارتباط مستقیم iبه بزرگراه ها و معابر شریانی را فراهم می نماید.

دوشنبه ۱ آبان   ۷:۳۱

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.