“بزرگ‌ترین شکار انسان تاریخ”: فیلم تازه‌ی کارگردان برنده‌ی اسکار درباره ترور بن لادن، شبیه فیلم‌های کوروساواست؟/گزارش‌اش را در “کافه سینما” بخوانید و پوسترش را ببینید

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از کافه سینما در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

شنبه, ۲۰ آبان ساعت ۰۱:۳۴ اردوان شکوهی

کافه سینما- انتظارات از خانم کاترین بیگلو بعد از فیلم اسکاری «The Hurt Locker» حسابی بالا رفته است و البته خبرها تازهی که از آخرین فیلم این بانوی کارگردان به گوش می رسد امیدوار نماینده است.

فیلم «Zero Dark Thirty» نام دارد که اصطلاحی نظامی و به معنای «سی دقیقه بعد از نیمه شب» است. موضوع فیلم درباره شکار اسامه بن لادن و عملیات پیچیده ای است که منجر به کشته شدن وی در پاکستان شد.

الکساندر دسپلا آهنگساز شناخته شده ای که برای فیلمهایی چون «دختری با گوشواره مروارید»، «مورد عجیب بنجامین باتن»، «ملکه» و «سخنرانی پادشاه» موسیقی ساخته، موسیقی این فیلم را هم تصنیف نموده است. به گزارش تفسیری کافه سینما، دسپلا که یک فیلم بین حرفه ای هم هست اخیرا در مصاحبه ای با کولایدر گفت این فیلم صرفا فیلمی اکشن نمی باشد که کمپانی تهیه نماینده آن، سونی، در تبلیغاتش بر روی آن تاکید می نماید؛ بلکه بیشتر شبیه فیلمی ژاپنی از آکیرو کوروساواست. دسپلا برای این مقایسه عجیب و غریبش توضیح بیشتری نداد اما در ادامه اضافه نمود که: «این بهترین فیلمی است که خانم بیگلو تاکنون ساخته است. فیلم فوق‌العاده است و بیگلو از اساتید کارگردانی ست. او یک نابغه است.»

اخیرا از پوستر فیلم هم رونمایی شده است که در زیر می بینید:

جوئل اگرتن، جسیکا چستین و ادگار رامیرز در این «بزرگترین شکار انسان در طول تاریخ» به روایت پوستر حضور دارند و اکران فیلم در ۱۹ دسامبر خواهد بود.

شعار تبلیغاتی که برای فیلم انتخاب شده از این قرار است: «بزرگ‌ترین شکار انسان در تاریخ.»

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.