بزرگ ترین نقض کنندگان حقوق بشر در جهان آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

حجت الاسلام غلامرضا صفایی روز یکشنبه در جمع افسران لشکر ۲۱ حمزه سیدالشهدای آذربایجان، افزود: با این وجود استکبار جهانی طی ۳۳ سال گذشته با انواع ترفندها و توطئه‌های فکری، رسانه‌ای، اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی به دنبال براندازی نظام اسلامی بوده است، اما پشتوانه مردمی و رهبری الهی موجب شده دشمنان در اهداف شوم خود ناکام بمانند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز الهام‌بخش نهضت‌های اسلامی منطقه است، یادآور شد: اوضاع و شرایط حاکم در منطقه و جهان نشان می دهد که غرب در سیاست‌های خود شکست سختی خورده است.

صفایی، با اشاره به اینکه دشمنی نظام سلطه با ایران اسلامی وارد مرحله جدید خود شده است، خاطرنشان کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران انقلاب مردمی است، انواع و اقسام فتنه گری ها و دشمنی ها بر آن بی اثر بوده است.

وی افزود: استعمار غرب با سیاست انحصارطلبی خود درصدد وابستگی علمی و صنعتی ایران است، غافل از اینکه ایران اسلامی با تکیه بر دانش بومی و تخصص جوانان خود با وجود همه تحریم‌ها توانسته به توفیقات بزرگی دست یابد.

صفایی با بیان اینکه دستیابی یک کشور اسلامی به فناوری هسته‌ای بدون اتکا به قدرت های غربی برای دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی قابل تحمل نیست، گفت: فشارهای سیاسی و اقتصادی غرب علیه ایران در مساله هسته ‌ای بهانه‌ای بیش نیست و دشمن با آرمان، هدف و ایدئولوژی ملت ایران مشکل دارد.

وی گفت: ایران اسلامی امروز به صادرکننده برخی کالاهای اساسی و استراتژیک تبدیل شده که این توفیق، دشمن را نگران ساخته است و به یقین دشمنان تحمل نظاره‌گری روند رو به رشد کشور ما را نداشته و با توطئه‌های مختلف به سرکردگی آمریکا برای ضربه زدن به آینده جوانان و کشور وارد میدان شده‌ است.

۷۲۳۶/۵۸۷/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۹۷۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.