بسته حمل و نقل الکتریکی به ستاد حمل و نقل سوخت کشور ارائه شد

معاون محیط زیست انسان سازمان حفاظت محیط زیست کشور ؛

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از ارائه بسته حمل و نقل الکتریکی به ستاد حمل و نقل سوخت کشور خبر داد.

شاعری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهیه بسته حمل و نقل الکتریکی در سازمان حفاظت محیط زیست کشور و ارائه آن به ستاد حمل و نقل سوخت کشور، گفت: این بسته در حال بررسی می باشد و پس از تصویب در برنامه های آینده اجرایی خواهد شد.

وی با تأکید برمزیت تولید محصولاتی نظیر اتوبوس، موتور سیکلت و دوچرخه الکتریکی ادامه داد: عدم آلودگی هوا، عدم آلودگی صوتی و سیستم ایمنی مناسب به دلیل سرعت مجاز از جمله مزیت ها و ویژگی های این محصولات است.

شاعری با بیان اینکه راه برون رفت از آلودگی هوا، حل مشکلات زیست محیطی و جلوگیری از تلفات انسانی در تصادفات رانندگی تولید محصولات الکترونیکی است.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال موتور سیکلت هایی که در کشور وجود دارند ۵برابر خودروها آلودگی سوختی و صوتی ایجاد می نمایند و یا ۱۰هزار اتوبوس با مصرف سوخت گازوئیل در شهر تهران فعالیت می کنند که در مجموع باعث بوجود آمدن مشکلات زیست محیطی جبران ناپذیری می شوند.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اینکه کشور چین در اجرایی کردن این طرح پیشرو می باشد، خاطر نشان کرد: تولید ۲۵میلیون موتور سیکلت برقی در این کشور یکی از اقدامات موثر در کاهش آلودگی بوده است. /ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.