بستک آمادگی میزبانی جشنواره های مختلف را دارد

سرپرست اداره ارشاد شهرستان بستک در اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان گفت: شهرستان بستک آمادگی این را دارد که میزبان جشنواره های مختلف فرهنگی – هنری باشد.

به گزارش هنرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا شیبانی، قائم مقام دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان، در مورد برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان در شهرستان بستک گفت: این اولین جشنواره مهم استانی بود که در بستک برگزار شد و آنچنان تأثیر خوبی داشت که برای همیشه در حافظه تاریخی این شهرستان خواهد ماند.

وی افزود: استقبال مردم از این حرکت هنری بسیار قابل توجه بود و همه هزینه های برگزاری را خود مردم متقبل شدند و این نشان دهنده شوق و ذوق و توجه مردم به مسائل فرهنگی و هنری است.

قائم مقام دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت‌های مردمی صورت گرفته، شهرستان بستک آمادگی آن را دارد که میزبان جشنواره های مختلف فرهنگی – هنری از سراسر استان باشد.

شیبانی ضمن تأکید بر اهمیت برنامه های آموزشی در ارتقای هنرمندان گفت: بحث آموزش جزء اولویت‌های اصلی شهرستان بستک است و در این مورد برنامه های مدونی با حضور اساتید مطرح استانی و کشوری در رشته های مختلف در دست اجراست.

انتهای پیام/
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.