بسکتبالیست ایرانی – آمریکایی تیم صنایع: بازیکنان ما فضای لیگ را درک کرده‌اند

۱۰م دیماه ،

56-97.jpg

یونس لاله‌زاده، حریف این هفته‌ صنایع ماهشهر در لیگ برتر را قدرتمند و مدعی توصیف می‌کند، و معتقد است بازیکنان صنایع، فضای لیگ برتر را درک کرده‌اند و شرایط خوبی دارند.

ملی‌پوش تیم بسکتبال صنایع ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ وضعیت صنایع ماهشهر، اظهار کرد: شرایط خوبی در تیم ایجاد شده و پس از برد در هفته‌ قبل روحیه خوبی به دست آورده‌ایم. به نظر من برد خارج از خانه برابر بندر کنگ اعتماد به نفس تیم را بالا برد و حالا برای ادامه راه شرایط بهتری داریم. امیدوارم بتوانیم در این هفته‌ نیز که رقابت دشواری برابر همیاری داریم هماهنگ عمل کنیم و در خانه قابل قبول باشیم. البته همیاری حریف قدری است، اما باید تمرکز داشته باشیم.

بسکتبالیست ایرانی – آمریکایی صنایع ماهشهر، دربارهٔ دیدار برابر بندر کنگ گفت: کنگی‌ها تیمی جوان و جنگنده می باشند و بسکتبالی فیزیکی بازی می‌کنند، این مسابقه نیز فوق‌العاده‌ سنگین بود و هر دو تیم به دنبال برد بودند. خوشبختانه ما هوشیارتر عمل کردیم و توانستیم برنده شویم. حالا دیگر در انتهای جدول نیستیم و با چند برد دیگر می‌توانیم به جایگاه خوبی برسیم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال صنایع ماهشهر با اشاره به جایگاه تیمش به ایسنا گفت: جایگاه صنایع در جدول خوب نیست و باید بهتر شود. خوشبختانه تیم وضعیت بهتری دارد و بازیکنان فضای لیگ را فهمیده‌اند جای اصلی صنایع در میانه جدول است و باید بیشتر تلاش کنیم و به آنجا برسیم. پتانسیل تیم بالاست و باید بتوانیم از آن استفاده کنیم.

لاله‌زاده دربارهٔ تیم همیاری زنجان(حریف این هفته تیم صنایع ماهشهر) نیز گفت: همیاری تیم قدرتمندی است. آنها مدعی می باشند و هفته‌ قبل ماهان را نیز مغلوب کردند. آنها حریف قدرتمندی می باشند، اما در ماهشهر کار آسانی ندارند. خوشبختانه بچه‌ها زیر نظر آقای توفیق ازهر نظر آماده‌اند و می‌خواهند بهترین بازی‌شان را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال صنایع ماهشهر در هفته‌ یازدهم لیگ برتر میزبان همیاری زنجان است. این تیم در هفته‌ دهم، بندر کنگ را مغلوب کرد و در جایگاه نهم قرار گرفت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.