بسکتبال بازی اشتباهات است

۲۶م دیماه ،

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی تاکید کرد: که انتظار برد مقابل دانشگاه آزاد را نداشته اما بسکتبال بازی اشتباهات و استفاده از موقعیت ها است .

علی توفیق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد برد لحظه های آخر مقابل دانشگاه آزاد تاکید کرد: ما اصلا به فکر برد نبودیم و نمی توانیم چندان در مورد روند بازی  صحبت کنیم چون به طرز غیر منتظره ای تیم حریف توپ را خراب کرد و ما با استفاده از موقعیت ها بردیم.

 با این وجود سرمربی صنایع سبب جبران شدن فاصله ۱۰ امتیازی  را با حریف را توضیح می دهد:  ما دفاع خود را از منطقه ی صرف  به ترکیبی از منطقه ای و یارگیری تغییر دادیم بازیکنانمان هم از لحظات طلای به خوبی استفاده کرده و پرتابهای موفقی داشتند ضمن اینکه  پس از بازی  ناموفق از منطقه پیرامونی ،‌بیشتر  به داخل نفوذ کرده و در این کار موفق بودیم.
 
وی تعریف دیگری از بسکتبال  ارائه می دهد: بسکتبال بازی اشتباهات است این را یکی از تعریف های این ورزش می گوید و در تعریف دیگری اشاره می گردد که بسکتبال  ورزش تطابق هاست و تطابق با شرایط به یک نتیجه بالا یا پایین می رسد .

*** مربی پیشگو نیستم!

 توفیق اضافه کرد: احتمالا با این نتیجه یک یا دو پله صعود  می کنیم من مربی پیشگویی نیستم که در مورد هفته های بعد صحبت کنم کار من به عنوان مربی، القاء روحیه تلاش به بازیکنان است.
 
دربسکتبال  باید ثانیه به ثانیه از وقتها استفاده کرد در این هفته خدا به ما کمک کرد اما گاهی در جریان بازیها بازیکن و مربی تمرکز  ندارند و نمی توان از شرایط استفاده کرد.
 
سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به تعویق مرحله دو م مسابقات نوجوانان تا تیر ماه تاکید کرد: اردوهای ضرب الاجلی قبلی هم با تصور برگزاری مسابقات در ماه دی برگزار شد اما بعد از لیگ در صورت تمایل فدراسیون  در خدمت تیم ملی خواهم بود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.