بسیاری از مدیران دانشگاهی باید آماده رفتن باشند

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه تهران گفت: اجازه دهید بگویم که در دانشگاه ها بسیاری از مدیران هستند که باید آماده رفتن باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی دینی دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشگاه تهران امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاهها در دانشگاه تهران بیانیه ای را قرائت کرد.

وی در بخشهایی از این بیانیه خرسندی انجمن اسلامی را از حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران بیان کرد و گفت: دانشجویان سالها است که مطالبات و سوالات مشخصی دارند اما در چند سال گذشته این مطالبات و سوالات نه تنها توسط مسئولان دولتی بلکه توسط مسئولان دانشگاه ها نیز بی پاسخ مانده و این افراد از دانشجویان دوری می گزینند.

دینی در بخش دیگری از این بیانیه گفت: حضور مسئولان دولتی در دانشگاه تهران از زمان اصلاحات شروع شد و امیدواریم که این روند تداوم داشته باشد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان تهران ابراز امیدواری کرد که روزهایی بیاید که دانشگاه را فضای امنیتی در بر نگیرد و استادان و دانشجویان به دلایل امنیتی آینده ای از اخراج و تعلیق نداشته باشند.

وی افزود: صندوق های رای نشان داد که مردم از تندروی بیزارند.

دینی در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به رئیس جمهور گفت: شما وعده دادید بودید که عذر کسانی را که بدون بلیت سوار اریکه دولت شده اند خواسته شود اجازه دهید بگویم در دانشگاه ها بسیاری از مدیران هستند که باید آماده رفتن باشند. از وزرای خود بخواهید مدیران دانشگاهی را به دانشگاه ها باز گردانند و دیگران رخت خود را بر بندند.

دینی در ادامه با اشاره به آزادی برخی زندانیان سیاسی گفت: آزادی زندانیان سیاسی نشان داد که مسئولان دولت پیگیر مطالبات مردم در این زمینه هستند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.