بشرزاد: آماده‌ام دستاورد‌های دوره مربیگری ژاپن را در اختیار مربیان ایرانی قرار دهم

۳ م دیماه ،

مربی دروازه‌بان‌های سایپا برای تعلیم آموخته‌هایش در دوره مربیگری در ژاپن به مربیان ایرانی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه سایپا، جلال بشرزاد تنها مدرس مربیگری دروازه بانی ‌AFC در ایران، دربارهٔ کارگاه آموزشی مدرسین دروازه‌بانی AFC ژاپن که زیر نظر فیفا برگزار شد، عنوان کرد: در این سفر پی بردم که ژاپنی‌ها چقدر سخت‌کوش می باشند و چگونه این سخت کوشی را به دیگران تحمیل می کنند.

مربی دروازه‌بانان سایپا ادامه داد: این کارگاه‌ آموزشی پنج روزه با یک برنامه ریزی دقیق و فوق‌العاده فشرده برگزار شد که حتی در هنگام سفر و داخل اتوبوس نیز فیلم ‌های آموزشی وآنالیز در نظر گرفته بودند.

جلال بشرزاد تصریح کرد: در طول این مدت سه کلاس آموزشی اختصاصی نیز برای مدرسین اجرا شد که در یک کلاس به عنوان مدرس زیر نظر مدرسین فیفا، به دیگر مدرسین حاضر در دوره آموزش می دادیم، در یک کلاس نیز به دروازه بانان ژاپنی حاضر در کمپ آموزش دادیم و مدرسین فیفا به آموزش دهندگان نمره می دادند و در یک کارگاه نیز باید یک برنامه اجرایی برای دروازه بانان ۱۰ تا ۱۴ سال جهت حضور در یک کمپ یک روزه ارائه و دفاع می کردیم.

مربی دروازه‌بانان سایپا در پایان خاطر نشان کرد: به فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کردم که دستاورد‌های این دوره را در قالب یک کارگاه به مربیان دروازه‌بانی ایران آموزش دهم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.