بعد از احمدی‌نژاد رئیس جمهور‌ شدن کار مشکلی است/ نامزدها تیم خود را معرفی کنند

به گزارش خبرنگار مهر،حبیب الله عسگراولادی شب گذشته در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت حزب موتلفه اسلامی برگزار شد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری او نقش اصولگرایان در این دوره از انتخابات خاطرنشان کرد: همانطور که ما در حزب مؤتلفه بارها اعلام کرده‌ایم  باید انتخابات  را یک جشن ملی دانست و  خبرنگاران، مفسران و تحلیلگران باید بدانند که ملت ایران در روز انتخابات در یک جشن ملی شرکت می‌کند.

وی به شرایط انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: شرایطی که در انتخابات آتی ریاست جمهوری خواهیم داشت به لحاظ بین‌المللی و منطقه‌ای متفاوت از انتخابات‌های گذشته است.

این چهره شاخص در جریان اصولگرا با اشاره به تلاش های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی افزود:  امروز دشمنان ما تمام تلاش خود را برای اجماع جهانی علیه ملت ایران به کار گرفته‌اند و کشورهای استکباری تلاش می‌کنند ملت ایران را متوقف کنند از این رو باید در تصمیم‌گیری‌های خود بیشتر دقت کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: ما مقاومت را از امام و شهدا یاد گرفته‌ایم و در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقاومت خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: معتقدم بعد از ریاست جمهوری احمدی‌نژاد رئیس جمهور بودن در ایران مشکل شده است، چرا که کسی که از این پس می‌خواهد رئیس جمهور باشد باید به شرایط مسلط باشد و میزان رای بالایی داشته باشد.

عسگراولادی در خصوص شرایط نامزد اصلح ریاست جمهوری اظهار داشت:  رئیس جمهور باید دارای گفتمان باشد و کسی که می‌خواهد نامزد  انتخابات شود باید گفتمان و تیم خود را به مردم معرفی کند تا مردم  در انتخابات به گفتمان و برنامه های  آنها رأی دهند.

به گفته وی،حضور پنج رئیس‌جمهور در دوره‌های گذشته وبرگزاری ده انتخابات ریاست‌جمهور موجب شده که ما تجربیات زیادی را  بدست آوریم و بدانیم که بدون گفتمان، برنامه و تیم نمی‌توانیم امیدوار باشیم .

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین از اصولگرایان خواست تا با بررسی برنامه‌ها  نامزد اصلح خود را به مردم معرفی کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.