بعد از اصلاح طلبان؛ اصولگرایان هم «افطاری سیاسی» رمضان را کلید زدند

به گزارش خبرآنلاین، برگزاری مراسم افطاری برای سیاسیون علاوه بر اینکه محملی برای خوش و بش های معمول است، آوردگاهی برای چهره هایی است که از چند ماه قبل برنامه های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲، آماده می کنند.

پیش از این اصلاح طلبان نه در قالب نشست حزبی، که در یک مراسم ختم، دور هم جمع شدند تا اولین افطاری سیاسی را برگزار کرده باشند. مراسم ختم حجت الاسلام منهاج سفیر سابق ایران در لیبی بهانه ای بود تا طیف های مختلف اصلاح طلبان دور سفره افطار جمع شوند. {اینجا}

علی اکبر اولیا نماینده سابق یزد نیز شب دوم ماه مبارک رمضان میزبان دوستان اصلاح طلبش در یک افطاری دیگر بود. اعضای حزب موتلفه نیز در همین شب در مراسم افطاری گرد هم آمدند.

جامعه اسلامی مهندسین نیز تصمیم به برگزاری مراسم افطاری در هفته آینده دارند. آنگونه که مهدی اسماعیلی، مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین به ایسنا گفته است: این مراسم جمعه آینده در حسینه‌الزهرا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می شود. در این مراسم از دبیران کل احزاب و برخی شخصیت‌های سیاسی و اعضای تهران جامعه اسلامی مهندسین دعوت شده است و محمدرضا باهنر که در جلسه اخیر شورای مرکزی جدید جامعه‌اسلامی مهندسین برای دهمین بار به عنوان دبیرکل این تشکل،‌ انتخاب شد، سخنرانی خواهد کرد.

 انجمن روزنامه نگاران مسلمان نیز در نظر دارد تا ۱۳ یا ۱۴ مرداد در آستانه روز خبرنگار، مراسم افطاری را ترتیب دهد.

 /۲۹۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.