بعید است هاشمی و خاتمی وارد انتخابات شوند/ برگزاری کنفرانس مطبوعاتی جبهه مردمی اصلاحات

۱۹فروردین۱۳،

“محمد زارع‌فومنی” دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: جبهه مردمی اصلاحات نشست‌ها و جلسات متعددی دربارهٔ انتخابات ریاست جمهوری و شوراها داشته و تلاش دارد در همه نقاط کشور برای شوراهای شهر کاندیدا داشته باشد.
 
وی افزود: جبهه مردمی اصلاحات کاندیداهای شورای شهر را بررسی و اشخاصی را گزینش کرده‌ است که تاکنون ۱۰ تا ۱۵ نفر برای شورای شهر در نظر گرفته شده و لیست این اشخاص در حال تکمیل است که ۵ نفر از آن‌ها از اعضای شورای جبهه مردمی اصلاحات و بقیه اشخاص از گروه‌های دیگر می باشند.
 
فومنی در رابطه با کاندیدای ریاست جمهوری انتخابات آتی تصریح کرد: از بین شش نفری که مد نظر جبهه مردمی اصلاحات بودند دو نفر به طور قطع مشخص شده‌اند و در حال بررسی برنامه‌های نفر سوم هستیم و بعد از بررسی‌های انجام شده، اواخر ماه جاری با برگزاری نشستی مطبوعاتی رسما کاندیدای خود را اعلام خواهیم کرد.
 
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: ستادها و مراکز هماهنگی ما در تمامی استان‌ها آماده شده و مسئولینی در استان‌های مختلف برای این کار انتخاب شده‌اند.
 
وی ادامه داد: ما بعید می‌دانیم آقایان خاتمی و هاشمی وارد انتخابات شوند و این گزینه‌ها دیگر مطرح نیستند چرا که تاکنون رسما حضور خود را اعلام نکرده‌اند و باید با روسای جمهور قبلی خداحافظی کرد و اصلا صلاح هم نیست که این‌ها وارد انتخابات شوند.
 
فومنی با تاکید بر حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت: خون تازه‌ای باید در جریان اصلاحات شکل بگیرد و اشخاص قوی از اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور دارند که باید از وجود آن‌ها استفاده کرد.
 
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری دربارهٔ نام‌گذاری سال جدید با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: جبهه مردمی اصلاحات از بیانات ایشان در انتخابات آتی استفاده خواهد کرد و خواهان این است که ان‌شاءلله با درایت گروه‌های مختلف به ویژه اصلاح‌طلبان انتخاباتی پرشور داشته باشیم.
 
وی افزود: اصلاح‌طلبان باید به این نتیجه برسند که زمان کم است و هر چه سریعتر باید تصمیم‌گیری کنند و بدانند که هیچ فردی نباید با اصرار دیگران وارد عرصه انتخابات شود چرا که بعدا مشکلاتی پیش خواهد آمد.
 
فومنی ادامه داد: جبهه مردمی اصلاحات در انتخابات آتی برنامه‌محور بوده و با دکترین جدیدی وارد این عرصه خواهد شد و با قدرت هر چه تمام تر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حضور پیدا خواهد کرد.
 
دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: ما برنامه‌های خوبی برای انتخابات آینده داریم، به هیچ‌وجه کوتاه نمی آییم، از هیچ کسی واهمه‌ای نداریم و طبق بیانات مقام معظم رهبری در رقم زدن حماسه سیاسی حضور پررنگی خواهیم داشت و به افزایش شور و نشاط انتخابات کمک خواهیم کرد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در این انتخابات با روسای جمهور قبلی خداحافظی و به کاندیدای اصلح که رئیس‌جمهور بعدی است و به دست مردم ایران انتخاب خواهد شد سلام خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.