بقا در لیگ برتر سخت است/ تیم گهر با گذشت وقت بهتر می گردد

۲۸ آبان ،

سرمربی تیم فوتبال گهر درود اظهار داشت: تیم گهر درود در شرایط سختی قرار دارد اما با گذشت وقت و تکمیل ورزشگاه لرستان بطور حتم این تیم در شرایط مناسب تری قرار می گیرد.

محمد مایلی کهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم گهر درود در مقابل آلومینیوم هرمزگان  بازی قابل قبول و بسیار نزدیک را به نمایش گذاشته است و از شاگردان تیم خود رضایت دارم اما شرایط و فرصت مناسب برای پیروزی مقابل آلومینیوم را داشتیم.

وی ادامه داد: تیم آلومینیوم  هرمزگان همانند تیم گهر از بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل شده است و در کل بازی پایاپا و یکسانی را از دو تیم شاهد بودیم و تنها عامل موفقیت آلومینیوم استفاده ی مناسب آنها از موقعیت های گل خود بود.

مایلی کهن تصریح کرد: تیم گهر در مقابل آلومینیوم  به نسبت دیدار قبل عملکرد مناسب و فنی تری را ارائه داد اما در موقعیت های خود ناکام بودیم.

مایلی کهن تصریح کرد: رقابت های لیگ برتر و مصاف با حریفان فعال برتری بسیار سخت می باشد و با توجه به شرایط تیم گهر بقا در این رقابت ها بسیار مشکل است با این وجود به عنوان  سرمربی تیم تمام تلاش خود را برای حضور و بقاء نماینده لرستان در این رقابت ها به کار می گیریم.

سرمربی گهر درود افزود: علاوه بر مشکلات تیمی متاسفانه با وجود گذشت ۱۵هفته  از رقابت های لیگ برتر همچنان برای تمرین در زمین ورزشگاه لرستان با مشکل مواجه هستیم .

مایلی کهن خاطر نشان کرد:  در نیم فصل دوم با رفع ضعف های تیم در خطوط های مهم و تکمیل  ورزشگاه لرستان امیدواریم تیم گهر درود در دیدارهای آینده ی خود نتیجه بهتری را کسب کند .

سرمربی گهر درود افزود: تیم گهر درود و بازیکنان این تیم نیاز به آرامس و اعتماد به نفس  دارند بازیکنان تیم باید به خود باوری برسن./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.