بلاتکلیفی هنرمندان ۹۰ کشور جهان در ایران

۱۳م آذر ،

آثار هنرمندان ۹۰ کشور جهان در پی برگزار نشدن دهمین دوسالانه کاریکاتور در دبیرخانه این دوسالانه بلاتکلیف مانده است.

بهمن عبدی هنرمند کاریکاتوریست و عضو هیات داوران و دوره های مختلف کاریکاتور در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: دوسالانه کاریکاتور معتبرترین رویداد بین المللی ایران در حوزه هنرهای تجسمی است که در زمان مشخص خود هر دو سال یکبار برگزار می شود.
وی اظهار داشت: دلیل برگزار نشدن این دوسالانه تامل برانگیز است چرا که این رویداد بین المللی علاقمندان فراوانی را در ایران و جهان دارد.
وی تصریح کرد: از زمان اعلام فراخوان این دوره از دوسالانه کاریکاتور از حدود ۹۰ کشور جهان برای شرکت در این دوسالانه اثر رسیده است در صورت برگزار نشدن دوسالانه کاریکاتور تکلیف این آثار چه خواهد شد در کنار اینکه این موضوع سبب متضرر شدن این رویداد بین المللی در جامعه جهانی خواهد شد.
وی تصریح کرد: اگر دهمین دوره دوسالانه کاریکاتور برگزار نشود یکی از ستاره های جهانی این دوسالانه کاسته می شود و این بسیار ناخوشایند است.
این هنرمند برجسته کاریکاتور ایران در ادامه گفت: وقتی فراخوان اعلام می شود موضوع ارائه می شود و به دنبال آن اثر ارسال می شود باید بگوییم که دوسالانه متاسفانه برگزار نخواهد شد چرا باید این اتفاق برای یکی از معتبرترین برنامه های تجسمی صورت گیرد.
گفتنی است، دهمین دوره دوسالانه بین المللی کاریکاتور ایران قرار بود در اواسط آبان ماه در تهران برگزار شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.