بلانش بازمی گردد/ مه لقا مدال لیاقت می گیرد

۱۶م اسفند ،

در قسمت بیست و چهارم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی»؛

این هفته با پخش قسمت بیست و چهارم سریال کلاه پهلوی، مخاطبان شاهد بازگشت شخصیت بلانش به سریال خواهند بود. همچنین مه لقا نیز به سبب فعالیت در کانون بانوان مورد تشویق دربار رضاخان قرار می گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی این سریال تلویزیونی، در قسمت بیست و چهارم که جمعه هجدهم اسفندماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد، مخاطبان شاهد حضور شادی و مه لقا در مزون بلانش خواهند بود. در این قسمت جنبه های تازه ای از شخصیت ژان ـ با بازی صالح میرزا آقایی ـ نمایش داده می گردد. دختران آقای موید نیز شخصیت های دیگری می باشند که حضور پُررنگ تری در این قسمت و خواهند داشت. از قسمت قبلی سریال این دو شخصیت ـ با بازی ساناز کاشمری و حنانه شهشهانی ـ حضور بیشتری در سریال داشته اند.

از دیگر اتفاقهای مهم قسمت بییست و چهارم می توان به تلاش مردان ادارات دولتی سامان برای بی حجاب کردن زنانشان اشاره کرد که این مساله با واکنش های مختلفی از سوی این زنان مواجه می گردد.

این سریال در ۵۴ قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و هفت ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. پایگاه اینترنتی اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv  هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را دربارهٔ این سریال منتشر می کند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.