بلک‌بری دارایی‌هایش را می‌فروشد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

آخرین اقدام شرکت نیمه‌ورشکسته بلک‌بری مربوط به سرمایه‌های آن می‌شود و این شرکت بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های خود تصمیم گرفته است بخش اعظم املاک، مستقلات و دارایی‌های خود در کشور کانادا را واگذار کند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این اقدام همراه با اخراج تعداد قابل ملاحظه‌ای از کارمندان صورت می‌گیرد و در یکی از آخرین بیانیه‌های بلک‌بری گفته شده که قرار است ۵ ساختمان اصلی آن در دانشگاه Waterloo به قیمت ۴۱ میلیون دلار کانادا فروخته شوند.
 
واگذاری دارایی‌های شرکت بلک‌بری با همکاری بنگاه املاک CBRE به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش ملک در کانادا دنبال می‌شود.
 
شرکت بلک‌بری هنوز اعلام نکرده است که از این واگذاری‌ها قصد دارد چه میزان پول دریافت کند،‌ اما باید توجه داشت که این روند سبب کوچک‌تر شدن این شرکت و پایان فعالیت‌های آن می‌شود. 
 
شرکت بلک‌بری اعلام کرد ه بر اساس آخرین تصمیمات خود قصد دارد بخش قابل ملاحظه‌ای از دارایی‌هایش را به فروش برساند. وسعت ساختمان‌ها و دفاتر شرکت بلک‌بری در مجموع ۳ میلیون فوت مربع محاسبه می‌شود که بیشتر آن‌ها در Waterloo واقع شده‌اند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.