بلیت سینما بعد از افطار؛ نیم بهاست

سه شنبه, ۲۷ تیر ساعت ۱۴:۳۸ امیر قادری

فرستادن به ایمیل چاپ

+ ۶

+ ۰

حبیب کاوش، سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوباتی که در آخرین جلسه این شورا تایید شد، گفت: در این جلسه قرارداد فیلم سینمایی “نامزد آمریکایی من” ثبت شد و این فیلم بعد از فیلم سینمایی “بدون اجازه” اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین، وی همچنین افزود: بر اساس توافقی که بین انجمن سینماداران، کانون پخش ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، کلیه سینماهای تهران برای سانس‌های بعد از افطار موظف هستند که بلیت‌هایشان را به صور ت نیم بهاء بفروشند و در این مورد هیچ استثنایی بین سینماها وجود ندارد و شامل همه سینماهایی که می‌خواهد بعد از افطار فعالیت کنند، می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از این امتیازاتی که برای فیلم‌های اکران ماه رمضان در نظر گرفته شده این است که اکران فیلم‌ها در این روزها جزو هفته‌های اکران آن محسوب نمی‌شود.

کاوش با بیان اینکه از تمام فیلم‌هایی که برای اکران در ماه رمضان جذابیت داشته باشند، استقبال می‌کنیم، اضافه کرد: درباره فیلم‌های “راه بهشت” به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده،‌ “تو و من” به کارگردانی محمد بانکی‌ و “کلاه قرمزی و بچه ننه” به کارگردانی ایرج طهماسب، صحبت‌هایی بیان شده اما در صورت قطعی شدن اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

Tags:

افزودن نظر

جوملا فارسی توسعه و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری جوملا
حامی پروژه ملی جوملا فارسی شرکت نوید ایرانیان


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.