بلیت VIP بازی پرسپولیس، نیم میلیون تومان شد

باشگاه پرسپولیس قیمت بلیت قسمت VIP ورزشگاه آزادی را از یک میلیون به ۵۰۰ هزار تومان کاهش داد و نرخ اعلامی توسط باشگاه استقلال را کاهش داد.

بلیت VIP بازی پرسپولیس، نیم میلیون تومان شد

به گزارش ممتاز نیوز، تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی خواهند رفت و هواداران پرسپولیس بعد از ۱۲ هفته می‌توانند بازی تیم خود را از نزدیک تماشا کنند. پرسپولیس در حالی قیمت سکوهای مختلف را اعلام کرده که نرخ‌ بلیت‌های این دیدار نسبت به بازی گذشته استقلال و ملوان با کاهش ۵۰ درصدی در قسمت VIP همراه شده است.

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای درباره چگونگی حضور تماشاگران در ورزشگاه نوشت: «بلیت فروشی پیکار تیم فوتبال پرسپولیس ایران با آلومینیوم اراک از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (دوشنبه) آغاز شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک چهارشنبه (۱۲ بهمن) در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم لیگ خلیج‌فارس به مصاف یکدیگر می‌روند و بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (دوشنبه) در سامانه footballeticket.ir آغاز شد.

طبق مصوبات، برای این بازی ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی خواهد شد. قیمت بلیت‌ها برای جایگاه VIP پانصد هزار تومان، روبه روی جایگاه ۱۵۰ هزارتومان و برای جایگاه‌های پشت دروازه‌ها ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین، بلیت فروشی برای طبقه دوم و همچنین جایگاه که در دست تعمیرات است، غیر فعال است.

مسوولان برگزاری مسابقات ضمن تاکید بر پرهیز علاقمندان به حضور در ورزشگاه قبل از خرید اینترنتی بلیت، یادآور شدند افرادی که بلیت تهیه می‌کنند در صورت تطابق کد ملی، اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.»

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.