بمناسبت هفته بسیج کارگری انجام گرفت:برگزاری مسابقه فرهنگی در شهرستان بوشهر

جمعه ۸ اردیبهشت – ۱۲:۴۵:۴۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه شهرستان بوشهر بمناسبت هفته بسیج کارگری اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی نمود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری در این باره گفت: امروز طی مراسمی و با حضور تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان بوشهر مسابقات فرهنگی ،کتابخوانی بین تعدادی از بسیجیان کارگری این حوزه برگزار شد.
سرگرد شهرام نوذری به اهداف برگزاری چنین مسابقاتی پرداخت و اظهار داشت: ارتقای سطح علم ،دانش،سیاست ،سیاسی و فرهنگی اجتماعی بسیجیان کارگری ، ترویج و عمق دادن به فرهنگ کتابخوانی و گسترش چنین موضوعاتی در بین بسیجیان از اهداف برگزاری چنین مسابقاتی است.
شهرام نوذری افزود: با توجه به اینکه دشمنان تمام سعی و تلاش خود را معطوف ساخته تا جوانان و نوجوانان را از راه شریعت اسلام منحرف نماید کتابخوانی در موضوعات سیاسی ،دینی،اجتماعی ، فرهنگی و… می تواند یکی از راهای مهم و اساسی برای آماده ساختن آنها در برابر دشمنان اسلام باشد.
وی خاطرنشان نمود: حوزه مقاومت بسیج کارگری چنین مسابقاتی را در مناسبت های مختلف برگزار می کند که نتایج اثربخشی در بین بسیجیان داشته است.
وی تصریح کرد : این مسابقه با موضوع بسیجیان کارگری و تولید ملی بین بیش از ۱۰۰۰ نفر در پایگاهای مقاومت بسیج کارگری برگزار شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۷۱۲۴۵۴۷۳۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.