بنا در گفتگو با آریا:از همه سرمایه های کشتیر فرنگی شناخت دارم

دوشنبه ۱۵ خرداد – ۰۱:۵۲:۲۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی،گفت: تمام کشتی گیران ما که قهرمان جهان شده اند در سرپا امتیاز گرفته اند و این یکی ازمعیارهای ما برای انتخاب المپیکی هاست.
محمد بنا،سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی،ادامه داد: بعد از المپیک ۲۰۱۲ پکن به صورت مستمر در کنار فرنگی کاران حضور دارم و تمامی سرمایه های کشتی فرنگی را به خوبی می شناسم و هر کشتی گیری که بخواهد فقط در خاک امتیاز بگیرد به المپیک نمی رود و ملاک من برای انتخاب، امتیاز گرفتن از حریف در سر پاست. ما در کادر فنی تیم ملی معیارهای مختلفی را برای انتخاب ملی پوشان المپیکی مد نظر داریم تا بهترین فرد برای حضور در این رویداد مهم انتخاب شود.
وی در پایان به آریا خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر کشتی گیری چون باباجان زاده با وزن سنگینش در سرپا توانسته امتیاز بگیرد،بنابراین کشتی گیری مد نظرم است که بتواند در سرپا خوب امتیاز کسب کند و نعمت پور از من شرایطش برای حضور در المپیک لندن را پرسید و واقعیت را به وی گفتم. اخلاقی در این مدت در آسیایی کره جنوبی قهرمان شد، در گزینشی چین چند قهرمان جهان را برد و سهمیه المپیک را گرفت و در مسابقات رودرو نیز کفه ترازو به نفع وی سنگین است همانطور که گفتم با توجه به شناخت کافی که دارم فکر نمی کنم نیازی به مسابقه انتخابی درون اردویی باشد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۴۱۳۵۲۲۶۹۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.