بنزما رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد

رئال مادرید با گل‌های مهاجم فرانسوی‌اش توانست ویارئال را شکست دهد و فاتح لالیگا شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، دیدارهای هفته سی و هفتم لالیگا پنجشنبه شب به صورت همزمان در نقاط مختلف اسپانیا برگزار شد. در مهمترین بازی رئال مادرید به مصاف ویارئال رفت و ۲ بر یک پیروز شد تا قهرمان این رقابتها شود. این سی و چهارمین قهرمانی سپیدپوشان مادرید در لالیگا بود.

شاگردان زین الدین زیدان از شروع بازی تیم برتر میدان بودند و اجازه کار به ویارئال ندادند. در دقیقه ۲۹ اشتباه بازیکن مهمان موجب شد توپ به لوکا مودریچ برسد. هافبک کروات به کریم بنزما پاس داد و مهاجم فرانسوی نتیجه را یک بر صفر به نفع مادرید کرد. 

در نیمه دوم ویارئال بازی بهتری به نمایش گذاشت اما دوباره رئال مادرید به گل رسید. داور یک پنالتی به نفع مادرید اعلام کرد. سرخیو راموس در هنگام ضربه به بنزما پاس داد تا گل به نام مهاجم فرانسوی ثبت شود اما داور آن را مردود اعلام کرد. سپس در تکرار ضربه بنزما پشت توپ ایستاد و پیروزی تیمش را در دقیقه ۷۷ تثبیت کرد.

دقایقی بعد ویارئال اختلاف را به حداقل رساند و در ادامه فرصت داشت بازی را به تساوی برساند که این اتفاق رخ نداد. در نهایت مادرید پیروز میدان لقب گرفت و با ۸۶ امتیاز قهرمان لالیگا شد. 

در واپسین لحظات بازی مارکو آسنسیو گل دیگری برای رئال مادرید به ثمر رساند اما داور آن را به دلیل آفساید، رد کرد.

نتیجه ناامیدکننده آبی‌اناری‌ها

در دیگر دیدار مهم بارسلونا در کمال ناباوری در نوکمپ با نتیجه ۲ بر یک مغلوب اوساسونا شد. خوسه آرنایس در دقیقه ۱۵ دروازه آبی اناری ها را باز کرد اما در نیمه دوم لیونل مسی با یک ضربه زیبا بازی را مساوی کرد.

در حالی که اوساسونا از دقیقه ۷۵ با اخراج انریک گایگو ۱۰ نفره شده بود توانست گل دوم را در دقیقه ۹۴ به ثمر برساند و سه امتیاز بازی را به خود اختصاص دهد. بارسلونا با این نتیجه ۷۹ امتیازی باقی ماند و نایب قهرمان شد. 

تثبیت جایگاه تیم سیمئونه

اتلتیکومادرید برابر ختافه قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد تا جایگاه سوم خود را حفظ کند. گل های روخی بلانکو را مارکوس یورنته و توماس به ثمر رساندند.

انتهای پیام 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.