بنیانگذار “میراث فرهنگی”، قائم مقام رییس سازمان شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طی حکمی مهدی حجت به عنوان قائم مقام رییس سازمان و معاون میراث فرهنگی منصوب کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، براساس حکم محمدعلی نجفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قائم مقام و معاون میراث فرهنگی، مشاور و رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منصوب کرد.
 
براساس این گزارش ممتاز به نقل از در حکم محمدعلی نجفی خطاب به مهدی حجت آمده است؛

” با تقدیم سلام و  سپاس از جنابعالی بابت پذیرش همکاری با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حضرتعالی را به عنوان قائم مقام رییس سازمان و معاون میراث فرهنگی منصوب می کنم. امید است با بهره گیری از دانش و تخصص شما، سازمان به جایگاه والای علمی و فرهنگی خویش دست یابد و این همکاری منشا آثار و خدمات برجسته ای در زمینه های مختلف و متنوع وظایف و ماموریت های سازمان در سطح ملی و بین المللی باشد. توفیق روزافزونتان را در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران از درگاه حضرت حق خواستارم.”

گفتنی است، مهدی حجت اولین رییس سازمان میراث فرهنگی کشور بوده و دارای کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه تهران و دکترای حفاظت از بناهای تاریخی از دانشگاه York  انگلستان است.
 
**گلشن بافقی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری شد

به گزارش ممتاز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حکم محمد علی نجفی خطاب به جلیل گلشن بافقی آمده است؛
 
“با نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی، شما را به ریاست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منصوب می کنم.امید است حضور جنابعالی سبب اعتلای فعالیت های پژوهشی و فرهنگی و ایجاد نشاط علمی در میان پژوهشگران و کارشناسان آن پژوهشگاه شود.توفیق روزافزونتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه حضرت حق خواستارم.”
 
 
***بهشتی، مشاور رییس سازمان در امور میراث فرهنگی شد
 
بنابراین گزارش ممتاز به نقل از در حکم محمد علی نجفی خطاب به سید محمد بهشتی آمده است؛

“با تقدیم سلام و سپاس از جنابعالی بابت پذیرش همکاری با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضرتعالی را به عنوان مشاور رییس سازمان در امور مربوط به میراث  فرهنگی منصوب می کنم. امید است با بهره گیری از دانش و تخصص شما، سازمان به جایگاه والای علمی و فرهنگی خویش دست یابد و این همکاری منشا آثار و خدمات برجسته ای در زمینه های مختلف و متنوع وظائف و ماموریت های سازمان در سطح ملی و بین المللی باشد. توفیق روزافزونتان را در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران از درگاه حضرت حق خواستارم.”
 
شایان ذکر است، سید محمد بهشتی پیش از این ریاست سازمان میراث فرهنگی را بر عهده دار داشته و دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی از دانشگاه شهید بهشتی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.