بنیتس: داوری نقشی در پیروزی ما نداشت

۳۰م دیماه ،

چلسی در هفته‌ بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در حالی با نتیجه‌ دو بر یک برابر آرسنال به پیروزی رسید که ونگر سرمربی توپچی‌ها به شدت از عملکرد داور انتقاد کرد.

رافا بنیتس، سرمربی آبی پوشان لندن بر خلاف همتای فرانسوی خود معتقد است که پیروزی تیمش اصلا به خاطر اشتباهات داوری نبود.

سرمربی اسپانیایی چلسی پس از پایان بازی در گفت و گو با شبکه اسکای اسپورت گفت: شایسته پیروزی بودیم. در نیمه اول بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. آنهای که بازی را دیدند حرف‌های مرا تایید می‌کنند. همه دیدند که چلسی در نیمه اول تیم برتر بازی بود. در نیمه دوم هم به خوبی دفاع کردیم. معتقدم که این پیروزی اصلا با لطف داور به دست نیامد.

وی افزود: فرصت‌های زیادی را بر روی دروازه‌ آرسنال خلق کردیم. پیروزی با مالکیت بیشتر توپ به دست نمی‌آید، بلکه فقط با زدن گل حاصل می‌شود. در نیمه اول هر کاری را که می‌خواستیم انجام دادیم. در نیمه دوم حتی زمانی که زیر فشار بودیم از زدن گل تساوی توسط بازیکنان آرسنال نمی‌ترسیدم. دروازه‌ چزنی را با ضد حملات تهدید کردیم و نزدیک بود گل سوم را هم به ثمر رسانیم.

سرمربی اسپانیایی چلسی دربارهٔ احتمال تمدید قرارداد اشلی کول گفت: از تمدید قرارداد کول خوشحال خواهیم شد. از عملکرد او راضی هستم و دوست دارم هر چه زودتر توافقات لازم صورت گیرد.

رسانه‌های انگلیسی در هفته‌های اخیر از احتمال پیوستن کول به یکی از تیم‌های رئال مادرید یا پاری سن ژرمن خبر دادند.

چلسی با پیروزی برابر آرسنال ۴۵ امتیازی شد و در همان رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.