بنیتس: نمی‌دانم چرا داور ۷دقیقه وقت اضافه گرفت

۳۱فروردین۱۳،

لیورپول و چلسی در دیدار هفته سی و چهارم خود در لیگ برتر انگلیس به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

دنیل استاریج ۵۲ و لوییس سوارز ۹۷ برای لیورپول و اسکار ۲۶ و ادن ارز ۵۷ برای چلسی گل زدند. چلسی با ۶۲ امتیاز چهارم و لیورپول هم با ۵۱ امتیاز هفتم است.

رافائل بنیتس در مورد این دیدار گفت: از اینکه در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم خیلی ناراحتم. به خصوص اینکه نمی‌دانم چرا داور ۷ دقیقه وقت اضافه گرفته بود. برخی از دیدارها که در آن ۶ تعویض وجود دارد، فقط ۳ یا ۴ دقیقه وقت اضافه دارد. در این دیدار ما یک اوت پرتاب کردیم که پس از آن باید بازی تمام می‌شد ولی نمی‌دانم چرا ۴۵ ثانیه هم بیشتر وقت اضافه لحاظ شد. برایم خیلی سخت است که در این مورد حرف بزنم. وقت‌های اضافه سبب شد بهای سنگینی در این دیدار بپردازیم. باید صحنه گل لیورپول را خیلی خوب آنالیز کنیم تا بدانیم چرا دست از سانترهای بی هدف برنداشتیم و چرا آنها گل زدند. در هر شرایط باید به این فکر کنیم که ما برابر تیمی بسیار خوب توانستیم عالی بازی کرده و دیدار را از دید خودمان تا انتها به عنوان تیم پیروز میدان به پایان برده باشیم.

بنیتس در ادامه عنوان کرد: لیورپول خیلی خوب ما را تحت فشار قرار داده بود ولی ما هم بسیار عالی دفاع کردیم. ضد حمله‌های خوبی داشتیم و می‌توانستم بیش از اینها دروازه‌شان را باز کنیم. اگر این کار را انجام می‌دادیم، دیگر به اینکه داور چند دقیقه وقت‌ اضافه گرفته بود اعتراضی نداشتیم!


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.