بنگر:پرسپولیس باهدف قهرمانی بسته شده است

    به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محسن بنگر گفت: کاری نداریم که سایر تیم‌ها چگونه بسته شده‌اند و چه نفراتی در اختیار گرفته‌اند. آنچه اهمیت دارد این است که پرسپولیس با هدف قهرمانی بسته شده است. ما به بازی‌ها و عملکرد خودمان نگاه می‌کنیم. الان هر صحبتی فقط حرف است اما آخر فصل معلوم می شود چه کسی جام می گیرد و رو سیاهی به چه کسانی می ماند.

وی با اشاره به برخوردهای متفاوت با رویدادهای نقل و انتقالات گفت: نمی‌دانم این تبعیض‌ها از کجا ناشی می‌شود. وقتی ما با پرسپولیس قرارداد می‌بستیم طوری برخورد شد که گویی این پول حرام است اما حالا نقل و انتقال‌های میلیاردی حلال است. احتمالا هر کس بر اساس سقف پول بگیرد، محکوم می‌شود.

بنگر در ارتباط با شرایط تیم با توجه به نزدیکی اولین مسابقه لیگ برتر تصریح کرد: همه چیز خیلی خوب پیش رفته است. تمرینات تاکتیکی خوبی داشتیم و تقریبا آماده هستیم. به هر حال همه تیم‌ها بعد از هفته‌های دوم و سوم تازه جا می‌افتند و این مساله برای پرسپولیس هم وجود دارد، چون تغییرات زیادی داشته‌ایم، اما این بدان معنی نیست که از همین بازی اول دنبال کمتر از سه امتیاز باشیم. با حضور آقای مانوئل همه چیز خوب پیش می‌رود.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.