بنگر: بی‌تعصب یعنی اینکه ۴ گل در شهرستانی بخوری!/ ۳ ماه پیش پاسپورتم را به فدراسیون دادم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محسن بنگر تا همین یکی، دو هفته پیش مثل اکثر بازیکنان پرسپولیس امید زیادی به قهرمانی نداشت.

امیرحسین اعظمی/ اما در هفته بیست‌وهفتم اتفاقاتی رخ داد که حالا پرسپولیس به کورس برگشته و شانس قهرمانی دارد. بنگر تاکید می‌کند که اگر پرسپولیس داماش را در بازی بعدی شکست بدهد راه زیادی از قهرمانی را طی کرده است. او در خصوص برد برابر صبا، بحث حضورش در تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.بنگر تاکید می کند که حتی اگر توسط کروش دعوت نشود باز هم ناراحت نخواهد شد.

یادت می‌آید تا همین دو هفته پیش گفته بودی که از قهرمانی ناامید شدی؟

بله، آن زمان شرایط واقعا بد بود ولی خیلی خوشحالم که همه چیز تغییر کرد. این هفته استقلال باخت، سپاهان مساوی و فولاد و نفت هم امتیازها را تقسیم کردند. این هفته همه چیز به سود ما رقم خورد. راستش را بخواهید تا دو هفته پیش فکر می کردم شانس کمی داریم ولی خوشبختانه پرسپولیس دوباره شانس خواهد داشت تا به قهرمانی برسد.

بازی با صبا را چطور دیدی؟

بازی بدی نبود و ما به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی داشتیم. خدا را شکر که این ۳ امتیاز را گرفتیم و همه چیز خوب پیش رفت.تیم حریف هم بد بازی نکرد ولی ما بهتر بودیم و به آنچه خواستیم رسیدیم.

به نظر تو شانس مدعیان برای قهرمانی یکسان است؟

من معتقدم یکسان است.هر تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید در ۳ بازی آینده بیشترین امتیاز را بگیرد. ما چشم به نتایج دیگر تیم‌ها داریم ولی از طرفی نتایج خودمان هم مهم است. به عنوان مثال اگر مدعیان امتیاز از دست بدهند و ما هم امتیاز از دست بدهیم هیچ فایده‌ای ندارد. تیم های بالایی ما باید با هم بازی کنند و این بهترین فرصت برای پرسپولیس است تا به صدر جدول برسد.

فکر می‌کنی در حال حاضر مهمترین فاکتور برای قهرمان شدن پرسپولیس چیست؟

همدلی و رفاقت مهمترین موضوع است. ما از حالا باید به فکر بازی با داماش باشیم و اگر این بازی را ببریم ۷۰ درصد از راه قهرمانی را طی خواهیم کرد.

تعطیلی لیگ به پرسپولیس ضربه نمی زند؟

۳۵ روز بازی نکردن خیلی سخت است ولی به هر حال کادر فنی برنامه هایی را در نظر خواهند گرفت تا این موضوع در کار ما تاثیر منفی نداشته باشد.

مثل اینکه پروین و دایی به شدت با هم اختلاف دارند؟

بحث اختلاف آنها اصلا به من مربوط نمی‌شود، در ضمن چیزی ندیدم که بخواهم چنین موضوع را تایید کنم. دایی و پروین جزو بزرگان فوتبال ایران هستند.

در مورد شرایط خودت صحبت کن. خیلی‌ها معتقدند باید به تیم ملی دعوت شوی؟

خوشحالم طوری بازی کردم که همه می‌گویند باید به تیم ملی دعوت شوم. همه ایران دیدند که چگونه تلاش کردم و هر چه داشتم برای پرسپولیس گذاشتم. حالا اینکه مستحق دعوت به تیم ملی باشم یا نباشم به نظر سرمربی تیم ملی مربوط می‌شود.

می‌گویند فدراسیون پاسپورت تو را گرفته و قرار است دعوت شوی؟

این موضوع به الان مربوط نمی‌شود. من حدود ۳ ماه پیش پاسپورتم را به فدراسیون دادم و فکر می‌کنم زمانی بود که ایران می‌خواست با تایلند و لبنان بازی کند. من نمی‌دانم چه اتفاقاتی خواهد افتاد و سرمربی تصمیم‌گیرنده است. تیم ملی با کروش نتیجه گرفته و اگر هم او دعوتم نکند ناراحت نخواهم شد.هر چه قسمت باشد همان خواهد شد ولی برای من خیلی خوشحال کننده است که می گویند مستحق حضور در تیم ملی هستم.

در چند هفته اخیر تعدادی از بازیکنان استقلال در مصاحبه های خود گفتند که بی تعصب و بی غیرت نیستند که که به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کنند.خیلی ها معتقدند حرف های آنها کنایه به بازیکنان پرسپولیس بود.نظر خودت چیست؟

مطمئن باشید اگر آنها مشکلات ما را داشتند واکنش دیگری نشان می دادند ولی بیشتر از بازیکنان پرسپولیس پول گرفتند.بی غیرت یعنی اینکه بروی شهرستان،۴ گل بخوری و برگردی!

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.