بنگر: چرا وقتی استقلال پنجم بود فتح‌الله زاده حرف نمی‌زد/ رویانیان و دایی جوابش را می دهند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محسن بنگر می گوید مدیر استقلال می خواهد برای پرسپولیسی ها حاشیه درست کند تا آنها صدرنشینی را از دست بدهند.

امیرحسین اعظمی:رقابت‌های لیگ برتر در حالی هفته‌های حساس خود را سپری می‌کند که پرسپولیس و استقلال دو تیم محبوب فوتبال ایران پس از سال‌ها در رده اول و دوم جدول قرار دارند. محسن بنگر مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که استقلال اصلی‌ترین رقیب این تیم برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. او در خصوص شرایط پرسپولیس، رقابت مدعیان برای قهرمان شدن و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

  

به نظر تو پرسپولیس پس از چند سال می‌تواند قهرمان ایران شود؟

نمی‌دانم شرایط در سال‌های قبل چطور بود و این موضوع به ما ارتباطی ندارد ولی امسال اوضاع تیم بد نیست. ما می‌خواهیم قهرمان شویم ولی نباید روی خودمان فشار بیاوریم. الان باید این روند را ادامه دهیم و به آینده امیدوار هستیم.

مثل اینکه استقلال هم بسیار جدی شما را تعقیب می‌کند؟

استقلال از همان اول رقیب اصلی پرسپولیس برای قهرمانی بود و به نظر من الان هم اصلی‌ترین رقیب ما است. البته تیم‌های دیگر هم شانس خودشان را برای قهرمانی امتحان می‌کنند ولی من فکر می‌کنم در ۳ هفته آینده که با نفت، فولاد و استقلال بازی داریم می‌توانیم تکلیف خودمان را مشخص کنیم.

منظورت تکلیف قهرمانی است؟

من معتقدم اگر از ۳ بازی آینده ۷ امتیاز بگیریم قهرمان لیگ خواهیم شد. این ۳ بازی برای ما بسیار مهم است.

استقلال قبل از دربی تهران با تیم‌های ضعیف‌تری بازی دارد.قبول داری این موضوع به نفع آنها خواهد شد؟

ما اگر این ۳ بازی را پشت سر بگذاریم در ادامه کارمان راحت‌تر می‌شود و از طرفی استقلال باید با همین تیم‌ها بازی کند. اگر قهرمانی می‌خواهیم باید از این ۳ بازی حداکثر امتیاز را بگیریم.

خیلی‌ها معتقدند استقلال خوب فوتبال بازی نمی‌کند، نظر تو چیست؟

من نمی‌توانم در مورد سبک بازی استقلال نظر بدهم و فقط می‌دانم که آنها اصلی‌ترین رقیب ما می باشند. در مورد تیم خودمان هم باید بگویم که بسیار خوب فوتبال بازی می‌کنیم و تماشاگران پرسپولیس راضی می باشند. ما در هر بازی فرصت‌های متعدد گلزنی ایجاد می‌کنیم.

خیلی‌ها معتقدند تو بهترین فصل فوتبالی‌ات را پشت سر می‌گذاری. در این خصوص چه صحبتی داری؟

شرایط بدنی من خوب است و در اول فصل بسیار خوب بدنسازی کردم. ما مجموعه خوبی هستیم که در کنار هم قرار داریم و وقتی مشکلی وجود نداشته باشد همه چیز خوب پیش می‌رود. من در تیم بزرگی بازی می‌کنم و باید عملکرد خوبی داشته باشم.

از اینکه در تیم ملی حضور نداری ناراحت نیستی؟

فعلا که لیست تازه را اعلام نکرده‌اند هر چند که اگر دعوت هم نشوم ناراحت نخواهم شد.

فکر نمی‌کنی در رده ملی به حق‌ات نرسیده‌ای؟

نمی‌دانم، شاید.

در مورد عملکرد فوق‌العاده خط دفاعی و دروازه پرسپولیس و اینکه یکی از بهترین خطوط دفاعی در کل تیم های دنیا را دارید چه صحبتی داری؟

ما پیراهن تیم بزرگی را برتن کرده‌ایم و وظیفه داریم بهترین بازی را انجام دهیم. خدا را شکر که توانستیم وظیفه خود را به نحواحسن انجام بدهیم.خوب بازی کردن وظیفه تمام بازیکنان پرسپولیس است که خط دفاعی هم شامل آن می‌شود. من امیدوارم این آمارها در آخر فصل اتفاقات خوبی را برای ما رقم زده و بتوانیم قهرمان شویم.

این روزها پیام صادقیان هم بازی‌های خوبی را انجام داده و پاس گل‌های فوق‌العاده‌ای می‌دهد. قبول داری؟

او جزو استعدادهای بزرگ فوتبال ایران است و اگر فکرش را بزرگتر کند می‌تواند آخر همین فصل به اروپا برود. من چند وقت پیش با پیام صحبت کردم و گفتم اگر سال بعد به اروپا نروی از تو ناامید می‌شوم.

صادقیان مدتی پیش در مصاحبه‌ای گفته بود که هیچ وقت در زمین مسابقه استرس ندارد. آیا این موضوع برای یک بازیکن جالب نیست؟

این موضوع می‌تواند نکته بد و منفی هم داشته باشد و صادقیان نباید بی‌خیال فوتبال بازی کند. باز هم می‌گویم که او واقعا استعداد بالایی دارد و می‌تواند در پایان همین فصل  به یکی از تیم‌های اروپایی برود. البته من باید به یک موضوع دیگر هم اشاره کنم.

چه موضوعی؟

الان بسیار‌ها از خط دفاع، هافبک، حمله و همچنین دروازه‌بان پرسپولیس تعریف می‌کنند ولی کسی از مهرداد کفشگری حرف نمی‌زند. واقعا در حق این بازیکن اجحاف شده است و او برای پرسپولیس بسیار خوب بازی می‌کند. رضا حقیقی هم که یک بازیکن ملی‌پوش است، مهره تاثیرگذاری محسوب می‌شود و همه انتظار دارند که او خوب بازی کند. بسیار‌ها اما انتظار نداشتند که کفشگری اینقدر خوب بازی کند. او واقعا بار تیم را به دوش می‌‌کشد.

فتح الله زاده گفته که اجازه نمی دهد پرسپولیس حتی یک جام هم ببرد.در مورد حرف های او چه نظری داری؟

متاسفانه وقتی آقای فتح‌الله‌زاده را جو می‌گیرد هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید. ایشان بهتر است جام‌هایی را که به دست آورده دو دستی بچسبد تا از دست ندهد. نمی‌دانم چرا وقتی استقلال در رده پنجم بود فتح‌الله‌زاده حرف نمی‌زد و حالا در مورد پرسپولیس صحبت می‌کند. من معتقدم آقایان رویانیان و دایی می‌توانند جواب او را بدهند و بگذارید هر چه دلش می‌خواهد بگوید، شب دراز است و قلندر بیدار.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.