بنیاد ملی مد و لباس بزودی تشکیل خواهد شد

به گزارش ایرنا، حسینی روز شنبه در حاشیه مراسم پایانی بخش بین الملل دومین جشنواره بین المللی تولیدات رسانه ای عفاف و حجاب ( نور )، با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران هدف از راه اندازی و تشکیل این بنیاد را حمایتی دائمی و نیز برقرار کننده ارتباط میان طراح، تولید کننده و توزیع کننده عنوان کرد .

رییس شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه از هر فعالیتی که در این باره در هر دستگاه یا بخش خصوصی انجام شود حمایت می کنیم< اظهار داشت: تلاش می کنیم تا شرایط بهتری را در کشور در این زمینه شاهد باشیم.

به گفته حسینی، در نمایشگاه های مختلف به این مساله اهتمام و توجه شده و خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در هفته های آینده اشاره و تاکید کرد: در نمایشگاه قرآن نیز بخش عفاف و حجاب فعال تر از گذشته حضور خواهد داشت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در بخش کتاب نیز با تولید یا حمایت و نظارت بر آثار و نیز ارائه توصیه هایی به رسانه ها، از فعالیت های مربوط به عفاف و حجاب حمایت می کنیم، افزود: محور کارهای مربوط به عفاف و حجاب با وزارت کشور است که در آنجا هم بخش اجتماعی این موضوع را دنبال می کند و سپس به شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر مراکز ذیربط گزارش داده می شود.

بخش بین الملل دومین جشنواره بین المللی عفاف و حجاب ( نور ) با تجلیل از برترین های این بخش، در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام ‘مقدم’ قائم مقام صدا وسیما و شماری از مسوولان فرهنگی و هنری و جمعی از میهمانان خارجی برگزار شد.

فراهنگ **۱۳۵۵**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۸۲۴۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.