بنیانگذار فیس‌بوک جوانترین قدرتمند جهان شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بنیانگذار فیس بوک به عنوان جوانترین فرد قدرتمند جهان انتخاب شد.
 
 
مجله فوربس در گزارش تازهی اقدام به معرفی جوانترین افرد قدرتمند جهان کرده است و بر اساس آن مارک زاکربرگ، بنیانگذار شبکه اجتماعی فیسبوک در مکان اول قرار گرفته است.
 
زاکربرگ ۲۹ ساله، ثروتی بالغ بر ۱۴ میلیارد دلار دارد و یک هفتم جمعیت جهان در شبکه اجتماعی‌ که وی ابداع کرده است، عضو می باشند.
 
سرگی برین و لری پیج، بنیانگذاران شرکت گوگل با حدود ۴۰ سال سن پس از کیم جونگ اون، رهبر جوان ۳۰ ساله کره شمالی در جایگاه سوم جوانترین اشخاص قدرتمند جهان قرار دارند.
 
در همین حال روبین لی، مدیر عامل بایدو در این فهرست در جایگاه پنجم جای گرفته و جف بزوس، مدیر عامل آمازون نیز جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.
 
قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای فناوری اطلاعات
تازه‌ترین رتبه‌بندی مجله فوربس نشان می‌دهد که در دنیای فناوری اطلاعات بیل گیتس قدرتمندترین شخصیت جهان است.
 
مجله فوربس در تازه‌ترین گزارش خود فهرست قدرتمندترین شخصیت‌های جهان را منتشر کرد.
 
بر اساس این گزارش بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت، ششمین فرد قدرتمند جهان پس از ولادیمیر پوتین، باراک اوباما، شی جیپینگ، پاپ فرانسیس و آنگلا مرکل است، حال آنکه بر اساس این گزارش در دنیای فناوری اطلاعات هیچ فردی قدرتمندتر از بیل گیتس وجود ندارد.
 
جف بزوس، مدیر عامل شرکت آمازون نیز پس از بیل گیتس در مکان دوم قدرتمندترین شخصیت دنیای فناوری اطلاعات قرار دارد و این در حالی است که در میان شخصیت‌های قدرتمند جهان وی در مکان پانزدهم ایستاده است.
 
سرگی برین، بنیانگذار گوگل با رتبه جهانی ۱۷ به عنوان سومین شخصیت قدرتمند دنیای فناوری اطلاعات نامش در فهرست فوربس دیده می‌شود و لری پیج، دیگر بنیانگذار گوگل نیز با رتبه جهانی ۱۸ وی را دنبال می‌کند.
 
رتبه پنجم قدرتمندترین شخصیت دنیای فناوری اطلاعات و رتبه نوزدهم قدرتمندترین شخصیت جهان نیز به تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل اختصاص دارد.
 
نام مارک زاکربرگ، مدیر عامل و بنیانگذار فیس بوک نیز به عنوان ششمین شخصیت قدرتمند دنیای فناوری اطلاعات در رتبه بیست و چهارم جای گرفته است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.