بهاره رهنما و نگاهی نو به ˝چشم‌هایی که مال توست˝

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

بهاره رهنما با یک اجرای تازه از نمایشنامه ˝چشم‌هایی که مال توست˝ این‌بار به کارگردانی علی نرگس نژاد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار تئاتر ممتاز به نقل از هنرآنلاین، بازی در تئاتر، داوری جشنواره فیلم ، نگارش رمان و آماده شدن برای شرکت در آزمون وکلا! روزهای پرمشغله‌ای را برای بهاره رهنما رقم زده‌اند.

بهاره رهنما در این‌باره به خبرنگار هنرآنلاین گفت: از آذر ماه سال جاری با بازی در نمایش” چشم‌هایی که مال توست” در تالار حافظ به روی صحنه می‌روم. این نمایش را که خودم نوشته و قبلا اجرا کرده بودم را این‌بار علی نرگس‌نژاد با نگاه دیگری به روی صحنه می‌آورد و آن را کارگردانی می‌کند. این نمایش دو مقطع از یک رابطه احساسی را به تصویر می‌کشد.

او دربارهٔ دیگر فعالیت‌هایش گفت: جزو هیات داوران جشنواره فیلم شاپرک‌ها هستم که جشنواره فیلم کودکان است و بین کشور ایران و ترکیه برگزار می‌شود. همچنین در هفته جاری سومین مجموعه داستان کوتاه من تحت عنوان ” مالیخولیای محبوب من” در نشر نگاه رونمایی می‌شود.

رهنما افزود: در حال حاضر مشغول نگارش یک رمان به نام “سارا سرخ بود” هستم که یک داستان جنایی عاشقانه دارد. ضمن اینکه دارم خودم را برای آزمون وکلا و امتحان حقوقی که در پیش دارم آماده می‌کنم و این روزها ساعات پرمشغله‌ای را سپری می‌کنم.
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.