بهترین راهکار در انتخاب فرد اصلح “رعایت اخلاق سیاسی” کاندیداهاست

۲۵فروردین۱۳،

“مسئول بسیج دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران” گفت: تفاوت عمده جامعه اسلامی با دیگر جوامع در رعایت اصول اخلاقی است و در نظر گرفتن معیار اخلاق سیاسی در عرصه انتخابات بهترین راهکار در گزینش فرد اصلح است.

“طه حکیمی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رعایت لزوم اخلاق سیاسی در جامعه سیاسی – اسلامی ایران از سوی مسئولان اظهار داشت: تفاوت عمده جامعه اسلامی با دیگر جوامع در موازین اخلاقی، اسلامی در زمینه‌های مهم و سازنده مسائل سیاسی کشور است.
مسئول بسیج دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تصریح کرد: برای کسب نتیجه مطلوب در انتخابات آتی نیازمند آگاهی یافتن مسئولانْ، از مطالبات مردمی هستیم.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه انتقال مطالبات مردمی به کاندیداها از وظایف اصلی جنبش دانشجویی است؛ افزود: ملت فهیم ایران در صورت قرار گرفتن در فضای باز  و شفاف سیاسی  و آگاهی کامل از بیانات کاندیداها می‌توانند، فرد اصلح را به مدت ۴ سال برای ریاست‌جمهوری انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: لازمه سپردن مدیریت اجرائی کشور به فردی آگاه، اطلاع داشتن از تجربیات و توانمندی‌های مدیریتی آن کاندیدای انتخاباتی در زمینه‌های مختلف است و این گزینش صحیح مستلزم رعایت اخلاق انتخاباتی، حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی و در نهایت انتخاب کاندیدای اصلح است.

 مسئول بسیج دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با اشاره به وظایف بسیج دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی جهت ارزیابی عملکرد سیاسی کاندیداها، با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، همایش‌ها و دعوت از آن‌ها با موضوعات مختلفی می‌توانند در این مسیر به بهترین شکل گام بردارند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.