بهترین سریال دفاع مقدس از نگاه مردم

جام جم آنلاین: سریال‌های «در چشم باد»، «شوق پرواز»، «خاک سرخ»، «خوش‌رکاب»، «نابرده رنج»، «وضعیت سفید» و «بچه‌های بهشت» در جشنواره انتخاب بهترین سریال دفاع مقدس دهه ۸۰ به رأی مردم گذاشته می‌شود.

مقداد مومن‌نژاد، تهیه‌کننده برنامه جشنواره انتخاب بهترین سریال دفاع مقدس دهه ۸۰ درباره شباهت این برنامه به «سین مثل سریال» که از نوروز ۹۱ روی آنتن رفت، به مهر گفت: این جشنواره برخلاف «سین مثل سریال» صرفا به یک شبکه اختصاص ندارد، بلکه همه سریال‌های سیما که درباره دفاع مقدس ساخته شده است را مورد بررسی و قضاوت مخاطبان قرار می‌دهد.

وی افزود: سریال‌های «در چشم باد»، «شوق پرواز»، «خاک سرخ»، «خوش‌رکاب»، «نابرده رنج»، «وضعیت سفید» و «بچه‌های بهشت» از جمله سریال‌هایی است که در جشنواره دفاع مقدس شرکت دارد.مومن‌نژاد ادامه داد: پخش چند مستند با موضوعات مرتبط با رزمندگان، شهدا و خانواده‌های ایشان و همچنین گفت‌وگو با برخی از فیلمسازان از دیگر بخش‌های این جشنواره است که در هشت قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به‌طور زنده از شبکه یک پخش می‌شود.

 محبوبه میرسعید که اجرای این برنامه را همراه با محمد سلوکی برعهده دارد نیز در توضیحاتی گفت: قرار است ۲۵ سریال از تمام شبکه‌های سیما را در این نظرسنجی به رأی بگذاریم و نخستین قسمت از برنامه جمعه، سی و یکم شهریور به صورت زنده از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه روی آنتن می‌رود.

مجموعه جشنواره دفاع مقدس کاری از گروه پخش شبکه یک است. در انتهای این جشنواره نیز سه سریال به عنوان بهترین سریال منتخب از سوی بینندگان معرفی می‌شوند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.