بهترین ایرلاین‌های جهان شناخته شدند

۲۹خردادماه،

بر اساس رتبه‌بندی سالانه ایرلاین‌های جهان “اسکای تراکس”، امارت بهترین ایرلاین جهان در سال ۲۰۲۴ نام گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برندگان “جوایز ایرلاین جهان اسکای تراکس” بر مبنای نظرسنجی از ۱۸٫۲ میلیون مسافر در ۱۶۰ کشور جهان و بر اساس ملاک‌های مختلف از تمیزی کابین تا کیفیت غذای سرو شده و سرگرمی هنگام پرواز انتخاب می‌شوند.

در فهرست “اسکای تراکس” از بهترین ایرلاین‌های جهان در سال ۲۰۲۴، پس از امارات به ترتیب ایرلاین‌های قطر ایرویز، سنگاپور ایرلاینز، ال نیپون ایرویز (ANA)، اسیانا ایرلاینز، کاتی پسیفیک، اتحاد، گارودا ایندونزیا، ترکیش ایرلاینز و کانتاس قرار گرفتند.

شرکت امارات که مقر مرکزی آن در دوبی است، این جایزه را به مدت دو سال متوالی در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ به دست آورد و اکنون پس از گذشت یک دهه، مجددا به صدر این فهرست بازگشته است.

امارات همچنین بهترین ایرلاین خاورمیانه شناخته شد و جایزه سومی را نیز برای سیستم سرگرمی هنگام پرواز دریافت کرد.

جایزه بهترین خدمه کابین جهان به کاتی پسیفیک تعلق گرفت و ایر آسیا نیز جایزه بهترین ایرلاین کم هزینه را دریافت کرد. ال نیپون ایرویز علاوه بر دریافت جایزه برای پاکیزگی کابین، رتبه ایرلاین پنج ستاره نیز دریافت کرد.

به گزارش سی ان ان، موسسه مشاوره سفر انگلیسی “اسکای تراکس” رتبه بندی سالانه ایرلاین‌ها را بر مبنای نظرسنجی از میزان رضایت مسافران در پاسخنامه‌هایی که به زبان انگلیسی، اسپانیایی، چینی و روسی تهیه شده اند، انجام می‌دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.