بهترین بازیکنان لالیگا در دیدارهای اخیر

با توجه به نمایش هایی که بازیکنان در دیدارهای این هفته به نمایش گذاشتند، سایت گل تیم منتخب هفته را انتخاب کرد:

ممتازنیوز : بعد از اینکه شب گذشته برای ۹۰ دقیقه، همه دنیا شاهد دیدار بارسا و رئال بود، رقابت های هفته هفتم لالیگا با پیروزی دراماتیک اتلتیکو مادرید مقابل مالاگا به پایان رسید تا شاگردان دیه گو سیمئونه در کنار بارسا در صدر جدول رقابت ها قرار بگیرند.

آدریان، دروازه بتیس، دروازه بان تیم منتخب این هفته است. او در پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل سوسیه داد، بارها دروازه تیمش را نجات داد و کمک کرد تا بتیس با این پیروزی، تا رتبه چهارم جدول صعود کند.

در خط دفاعی، آندونی ایرائولا نمایش درخشانی داشت و کمک کرد تا بیلبائو مقابل اوساسونا به پیروزی ۱-۰ دست پیدا کند. در حالی که پائولا نیز در خط دفاعی بتیس عالی کار کرد و با گلزنی برای تیمش، پایان دوران مصدومیتش را جشن گرفت. خوسه مانوئل کاسادو هم در پیروزی رایو وایکانو مقابل دپورتیوو لاکرونیا نقشی کلیدی ایفا کرد؛ به ویژه در دقایق پایانی که تیم گالیسیایی فشار زیادی وارد کرد تا برتری ۲-۱ تیم مادریدی را از بین ببرد.

اسکار دی مارکوس خلاق ترین چهره تیمش در دیدار مقابل اوساسونا بود و تنها گل بازی که توسط آرتیس آدوریس به ثمر رسید را پایه گذاری کرد. بنات، دیگر بازیکن باسکی، برای بتیس فوق العاده کار کرد و پاس گل روبن کاسترو مقابل سوسیه داد را فراهم کرد. در حالی که پیتی علاوه بر گلزنی برای رایو وایکانو، یک تهدید دائمی روی دروازه دپور بود.

اوزیل هم که پشت سر مهاجمان رئال قرار داشت، نقش زیادی در رقم خوردن نتیجه نهایی ایفا کرد. با پاس دیدنی او بود که کریس رونالدو گل تساوی رئال را به ثمر رساند.

اما بی تردید بهترین ستاره های هفته به خط حمله اختصاص دارند. مسی دو گل فوق العاده وارد دروازه رئال کرد؛ از جمله یک ضربه آزاد تماشایی اما هر دو گل او با گل های استثنایی رونالدو بی اثر شد. به این ترتیب، دو فوق ستاره دنیای فوتبال در تساوی ۲-۲ رئال در ال کلاسیکو، همه توجهات را به خود جلب کردند.

اما مثلث خط حمله را رادامل فالکائو کامل می کند؛ مهاجم اروگوئه ای اتلتیکو مادرید که با زدن یک گل و پایه ریزی گل بعدی که توسط مدافع حریف به ثمر رسید، پیروزی ۲-۱ شاگردان سیمئونه مقابل مالاگا را رقم زد.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۸ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بهترین بازیکنان لالیگا, لالیگا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.