بهترین های تئاتر امروز در جشن منتقدان

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

سیزدهمین جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئاتر ایران ساعت ۱۹امروز ( شنبه دوم شهریور ماه) با حضور هنرمندان، منتقدان و مدیران تئاتری کشور در تالار قشقایی مجموعه فرهنگی هنری تئاترشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، در این جشن که به معرفی بهترین های تئاتر بر اساس رای و نظر منتقدان عضو این کانون اختصاص دارد، یازده برگزیده شامل بهترین منتقد، نمایشنامه نویس،کارگردان، بازیگر مرد، بازیگر زن، طراح صحنه، چهره پرداز، آهنگساز، عکاس ، بهترین نمایش و بهترین نمایش کودک و نوجوان معرفی می شوند. برگزیدگان این بخش ها پس از داوری همه نمایش های به روی صحنه رفته سال ۹۱در تهران و توسط اکثریت اعضا کانون ملی منتقدان تئاتر ایران انتخاب شده اند. امروز همچنین کانون ملی منتقدان تئاتر یک تقدیر ویژه نیز خواهد داشت. این تقدیر ویژه به انتخاب یک چهره فعال و موثر در جریان تئاتر اختصاص دارد که برای اولین بار در برنامه جشن کانون ملی منتقدان قرار داده شده است.

بر اساس این خبر، جشن سیزدهم منتقدان همچنین معرفی دو عضو افتخاری کانون را هم شامل خواهد شد. در این مراسم دکتر جلال الدین میر کزازی (پژوهشگر، منتقد و استاد دانشگاه در رشته ادبیات) و نیز دکتر فرزان سجودی (مترجم، پژوهشگر و استاد دانشگاه در رشته تئاتر) ضمن معرفی به عنوان اعضاء افتخاری کانون به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

گفتنی است که سیزدهمین جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئاتر ایران امروز راس ساعت ۱۹ در تالار قشقایی تئاتر شهر برگزار می گردد و حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/۵۳

 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.