بهترین هواپیمایی جهان شناخته شد

 بار دیگر هواپیمایی قطر در مراسم سالیانه اهدای جوایز Skytrax ، موفق به دریافت رتبه اول در سه عنوان مهم و از جمله مهمترین آنها « بهترین هواپیمایی سال » شد.

این هواپیمایی که پایه آن در دوحه – قطر می باشد، موفق به کسب عنوان بهترین هواپیمایی جهان برای دومین سال متوالی ، بهترین هواپیمایی در خاورمیانه برای بار هفتم و بهترین خدمات کارمندان در سال ۲۰۱۲ شد.
به گزارش خبرآنلاین نتایج طی مراسم اهدای جوایز با حضور افراد سرشناس و مطرح صنعت جهانی هوا و فضا در نمایشگاه هوایی Farnborough در انگلستان و طی مشهورترین مراسم سالیانه اهدای جوایز صنعت گردشگری درسراسر جهان اعلام گردید.
اکبر الباکر مدیرعامل این شرکت ، با ابراز خوشحالی از بدست آوردن این موفقیت، آن را نتیجه ” شناخت فوق العاده ” تمامی کارکنان هواپیمایی قطر و نتیجه سخت کوشی و زحمات آنان دانست.

 او بعد از دریافت جوایز گفت: «  برای دریافت دوباره این عنوان و انتخاب شدن به عنوان بهترین توسط مردم احساس غرور می کنم و از تک تک مسافرین برای ایمان داشتن به هواپیمایی قطر تشکر می نمایم. » 
پالباکر ادامه داد: « هواپیمایی قطر ، ۱۵ سال قبل و هنگام آغاز فعالیت های خود عهد کرد که به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی نام تجاری خود را با بهترین کیفیت در سراسر جهان گسترش دهد. » 
مدیرعامل شکر هواپیمایی قطر افزود: « سال گذشته قادر به دستیابی به هدف خود شدیم، نگهداری جوایز و مقامات اعطایی همیشه مشکل است ولی به هر صورت توانستیم در میان رقیبان سرسخت خود در سراسر جهان ، مقام و رتبه خود را حفظ کنیم که این نشان دهنده تمرکز ما بر فعالیتهای روزمره جهت ارائه بهترین خدمات به مسافرین با حفظ بالاترین سطح استانداردها طبق خواسته آنان و آنطور که سزاوار آنها ست هستیم. » 
او اعتقاد دارد دستیافته های ما نشانه استانداردهای بالایی می باشد که ما برای خود درنظرگرفته ایم و این جوایز نمایانگر فوق العاده ای برای تحقق سخت کوشی تمامی کارکنان این شرکت در سراسر جهان میباشد که این شرکت را جهت دستیابی به موفقیت های امروز خود یاری نموده اند.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.