بهتر است در بندر ترکمن اردو بزنیم/ از حریفان جهانی خبر نداریم

۱۳خردادماه،

عضو تیم ملی والیبال ساحلی جوانان کشورمان گفت: شرایط تمرینات کنونی ما برای حضور در مسابقات جهانی بسیار عالی و ایده‌آل است.

کامبیز کلته در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: پیش از این تمرینات آماده‌سازی را در بندر ترکمن برگزار کردیم و طبق نظر کادر فنی در ۱۰ روز اخیر به تهران آمدیم. خوشبختانه شرایطمان در تهران بد نبود اما از نظر سخت افزاری و وضعیت آب و هوایی تمرین در بندر ترکمن به مراتب بهتر از پایتخت است.

عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان تصریح کرد: با توجه به آن که مسابقات جهانی در کشور کرواسی برگزار می‌شود و شرایط آب و هوایی شرجی بهرمند است این وضعیت آب و هوایی شبیه به بندر ترکمی است، خوشبختانه مسئولان کمیته ساحلی طبق برنامه‌ریزی انجام شده در نظر دارند در روزهای پایانی اردوها تمرینات را در استان گلستان دنبال کنیم.

وی گفت: تهران زمین ساحلی خوب و حرفه‌ای ندارد، این امر در حالی است که در بندر ترکمن شرایط سخت افرازی با اصول حرفه‌ای مطابقت می‌کند.

کلته در خصوص برگزاری بازی تدارکاتی اظهار داشت: تاکنون با تیمهای ملی بزرگسالان و پیشکسوتان در طول اردوهای تدارکاتی بازیهای دوستانه زیادی را برگزار کردیم، این دیدارها سبب می‌شود تا خود را به نحو مطلوب مورد آنالیز قرار داده و نقاط ضعف و قوتمان را شناسایی کنیم.

وی در خصوص سطح کیفی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان تصریح کرد: با توجه به آنکه برای اولین بار مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو داریم به هیچ عنوان از سطح کیفی این پیکارها اطلاع نداریم، اما از وضعیت فنی تیمهای آسیایی با خبریم ما هم با آمادگی کامل به مصاف حریفان جهانی می‌رویم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.