بهرنگ بقایی: آلبوم تازه گروه بهنا به سمت موسیقی الکترونیک می رود

۲۳م دیماه ،

سینما پرس- گروه هفت هنر/بهرنگ بقایی از تمرکز گروه بهنا بر روی آلبوم تازه خبر داد و گفت: این آلبوم نسبت به کارهای قبل فضای متفاوتی دارد و بیشتر به سمت موسیقی الکترونیک می رویم.

بهرنگ بقایی؛ نوازنده و آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس، گفت: در حال حاضر با گروه «بهنا» تمریناتی را آغاز کرده ایم و قصدمان بیشتر ضبط آلبوم تازه است که در آن به سمت فضای ساده ای می رویم.

وی افزود: ما بعد از اجرایی که با گروه «بهنا» در تیرماه داشتیم فضایی بین گروه و مخاطبان شکل گرفت که نیاز بود به طور ناخودآکاه به سمت دیگری برویم و تنوعی در کار ایجاد کنیم. رامین بهنا به این نتیجه رسید که فضای تازه ای در گروه بهنا شکل بگیرد.

بقایی ادامه داد: مدتی در کار وقفه افتاد تا گروه استراحتی کند و بعد کارهای تازه را وارد گروه کنیم. در آلبوم تازه قطعاتی کاملا متفاوت خواهیم داشت و از لحاظ سازبندی بیشتر به سمت موسیقی الکترونیک خواهیم رفت. تمام تمرکزمان بر این است که این فضا را چطور خلق کنیم و فضای دراماتیک را حفظ کرده و بتوانیم فضای تکنیکی و سازی تازه را با گروه منطبق کنیم. هنوز مشخص نیست چه سازهایی را می خواهیم بنوازیم ولی کیبورد و درامز از سازهایی می باشند که حتما در سازبندی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: از سال ۸۵ گروه بهنا به حیات خود ادامه داده و ما عجله ای برای انتشار یافتن سریع تر آلبوم نداریم، قصدمان بیشتر انتشار یافتن کاری تازه و باکیفیت است. در حال حاضر بیشتر روی بحث سازبندی ها و تفکر روی ایجاد تغییرات تازه متمرکز شده ایم.

این آهنگساز در پایان خاطر نشان کرد: پروسه کار کردن گروه «بهنا» بقدری برای ما جذابیت دارد که هیچ عجله ای برای هرچه سریع تر منتشر کردن آلبوم یا برپایی اجرا نخواهیم داشت کیفیت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/ص

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۷۲۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.