بهره‌برداری از ۹۰۰ هزار پروژه مسکونی و جاده‌ای در دهه فجر

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

ایران > دولت– ممتازنیوز:
وزیر راه و شهرسازی گفت: در طول دهه مبارک فجر امسال ۹۰۰ هزار پروژه مسکونی و جاده‌ای در سطح کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عباس آخوندی روز دوشنبه در حاشیه مراسم بهره‌برداری از سه هزار و ۳۰۰ طرح روستایی با حضور معاون نخست رییس جمهور، در چابهار افزود: برای اجرا و بهره برداری ۹۰۰ هزار پروژه ۷۱ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: بهره‌برداری از ۱۹۶ هزار و ۷۰۹ واحد مسکونی، سه پروژه بیمارستانی و ۳۸ پروژه توانمندسازی سکونتگاه‌های غیر رسمی و الگوسازی در بافت فرسوده از جمله طرح‌های دهه مبارک فجر است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: برای ساخت واحدهای مسکونی مهر قابل افتتاح در دهه فجر ۴۹ هزار و ۱۷۷ میلیارد ریال، بیمارستانها ۵۵۶ میلیارد ریال و پروژه‌های توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی ۳۳۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین بهره برداری از ۷۰۴ طرح جاده ای با اعتبار ۱۶ هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال و ۶۲ طرح دریایی با اعتبار سه هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های این وزارتخانه در ایام دهه مبارک فجر است.

وی همچنین از بهره برداری ۲۳ پروژه حمل و نقل هوایی با اعتبار ۳۵۱ میلیارد ریال و ۱۳ پروژه هواشناسی با اعتبار ۹۴ میلیارد ریال در کنار ۲۴ پروژه ریلی طی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

معاون نخست رییس جمهور به اتفاق چند تن از وزرا صبح امرروز وارد چابهار شد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.