بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن موجب برپایی اسلام ناب محمدی(ص) است

مدیرکل آفریقا و عربی سازمان ارتباطات اسلامی با بیان این‌که «قرآن، الگوی سعادت بشری را به زیبایی ترسیم کرده است» گفت: بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن موجب برپایی اسلام ناب محمدی (ص) و وحدت همه مسلمانان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، ابراهیم انصاری، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد گیلان، با اشاره به این‌که «بازدید هیات رایزن فرهنگی سودانی از نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد نشان دهنده توجه ویژه این هیات به نمایشگاه با محوریت مسجد دارد» اظهار کرد: علاقه‌مندی هیات فرهنگی سودان برای آشنایی با دستاوردهای کانون‌های مساجد گیلان برای الگوگیری مساجد سودان است.

وی تصریح کرد: سودان یکی از کشورهای اسلامی است که قاریان برجسته‌ای را به جهان اسلام تحویل داده است.

رایزن فرهنگی سابق ایران در سودان با بیان این‌که «رایزنی فرهنگی ایران در راستای تحقق فعالیت‌های قرآنی خود همواره با مؤسسه‌های این کشور مانند، دانشگاه قرآن، وزارت ارشاد و اوقاف و اتحادیه دانشجویان سودان در ارتباط بوده است» تاکید کرد: ادامه این ارتباط به همکاری معنوی این کشور با ایران اسلامی کمک می‌کند.

انصاری با بیان این‌که «قرآن، الگوی سعادت بشری را به زیبایی ترسیم کرده است» خاطرنشان کرد: بهره گیری از آموزه‌های قرآن موجب برپایی اسلام ناب محمدی (ص) و وحدت همه مسلمانان می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.