بهره برداری ازراهدارخانه کلیشم رودبار در هفته دولت

با هدف افزایش خدمات راهداری زمستانی ، راهدارخانه کلیشم در منطقه کوهستانی کلیشم رودبار احداث ودر هفته دولت به بهره برداری می رسد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، شعبانپور قائم مقام وزیر ومدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اعلام این مطلب گفت:با توجه به شرایط خاص جوی و لزوم استقرار شبانه روزی راهداران در محور کلیشم رودبار و از طرفی عدم وجود راهدارخانه در منطقه یاد شده ، اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان با اعتباری افزون بر یک میلیارد ودویست میلیون ریال تصمیم به احداث راهدارخانه کلیشم گرفت که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه پیش از این امکاناتی برای استقرارعوامل و ماشین آلات راهداری در محور کلیشم شهرستان رودبار وجود نداشت، گفت: در حال حاضر این راهدارخانه می تواند در جهت استقرار عوامل راهداری و پوشش مناسب عملیات مورد نیاز راهداری زمستانی در محور مذکور بهره برداری شود.
وی افزود: این راهدار خانه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با زیربنای حدود ۲۰۰ مترمربع در دو بخش مجزای اداری وسریداری احداث شده وهزینه تمام شده برای احداث راهدارخانه مذکوریک میلیارد ودویست میلیون ریال بوده است،که از محل اعتبارات ملی برای اجرای این پروژه صرف شده است .
با احداث این راهدارخانه محورهای لوشان – جیرنده- ویه – انبوه- نوده و لات تحت پوشش بیشتری قرار خواهند گرفت.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.