بهره برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابه در حال ساخت فریمان تا پایان امسال

اردیبهشت ۱۴۰۳

بیمارستان در حال ساخت شهید علی اکبر ابراهیمی در شهرستان فریمان با پیشرفت ۷۵ درصدی تا پایان امسال افتتاح می شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ این طرح که پس از بیمارستان امام خمینی (ره) دومین بیمارستان فریمان به شمار می رود، با زیر بنای ۹ هزار متر مربع و در ۵ طبقه با ظرفیت ۶۴ تخت بستری در حال ساخت است و  با بهره برداری از آن گام مهمی در راستای ارائه خدمات به ساکنان این شهرستان و شهرستانهای مجاور (تربت جام و تایباد) برداشته می شود .

برپایه این گزارش اختصاص سه اتاق عمل، بخش های بستری، بخش های مراقب ویژه از جمله icu ، ccu و nicu ،‌ایزوله، بخش جراحی بزرگسالان، ‌دندان پزشکی، اطفال و بخش دیالیز از جمله بخشهایی است که در طراحی و ساخت این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش برای اجرای این طرح که در حال حاضر در مرحله نماکاری و کف سازی است بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

همچنین ساخت طرحهای  بهداشتی دیگری همچون مرکز بهداشتی درمانی شهری- روستایی شهید میری، پایگاه بهداشتی غیرضمیمه قائم، خانه بهداشت تقی آباد در این شهرستان در حال اجراست.

گفتنی است: هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مراکز بهداشتی درمانی زیر پوشش این شبکه از جمله قلندر آباد، اعتباری، سفید سنگ  و  بیمارستان امام خمینی (ره) و بیمارستان در حال ساخت شهید علی اکبر ابراهیمی بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات به مردم و همچنین مشکلات و کمبودهای این مراکز قرار گرفتند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.