بهره برداری از خط تولید سه محصول تجاری گروه صنعتی ایران خودرو

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ز خطوط تولید کامیون آریا، کشنده A7 و وانت پیکاپ

بهره برداری رسمی از خطوط تولید سه محصول تجاری گروه صنعتی ایران خودرو آغاز خواهد شد در شرکت ایران خودرو دیزل بهره برداری رسمی از خطوط تولید کامیون آریا، کشنده A7 و وانت پیکاپ آغاز و این سه محصول به سبد تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو افزوده خواهند شد

خبراقتصادی:به گزارش ایکوپرس، فردا در شرکت ایران خودرو دیزل بهره برداری رسمی از خطوط تولید کامیون آریا، کشنده A7 و وانت پیکاپ آغاز و این سه محصول به سبد تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو افزوده خواهند شد.

کامیون کشنده A7 ضمن دارا بودن برترین فناوری‌های روز دنیا، استاندارد سطح آلایندگی یورو ۴ را کسب کرده و علاوه بر ظاهری زیبا، دارای موتوری قدرتمند با توان ۴۲۰ اسب بخار و سیستم سوخت رسانی پیشرفته Common Rail است.

کامیون «آریا» نیز در دو تیپ باری و کمپرسی با اوزان ۱۹ و ۲۶ تن (وزن مجموع ناخالص مجاز) تولید و روانه بازار خواهد شد. قدرت موتور کامیون آریا ۲۲۰ اسب بخار با حجم موتور ۱۱٫۶ لیتر است که به سیستم تعلیق پیشرفته نیز مجهز است.میزان ساخت داخل کامیون آریا ۷۰ درصد است.

پیکاپ جدید ایران خودرو دیزل نیز از استاندارد سطح آلایندگی یورو ۴ برخوردار بوده و در دو تیپ دیزلی و بنزینی به بازار عرضه خواهد شد.

این خودرو با بهره گیری از موتور ۲۸۰۰ سی.‌سی پر قدرت ۱۶۴ اسب بخاری در تیپ دیزلی و موتور ۲۴۰۰ سی‌سی ۱۳۸ اسب بخاری در تیپ بنزینی، از قابلیت چهار چرخ محرک برخوردار است و برای ایمنی بیشتر سرنشینان دو ایربگ در آن پیش‌بینی شده است. همچنین پیکاپ ایران خودرو دیزل از سیستم ترمز دو مداره هیدرولیک برخوردار بوده و به سیستم‌های ترمز  EBD و ABS مجهز است.

یادآوری می شود، مراسم بهره برداری رسمی از این سه محصول فردا چهارشنبه بیست و هفتم آذرماه ساعت ۱۴ در شرکت ایران خودرو دیزل برگزار می شود.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.