بهره برداری از ۸ پروژه راه وشهرسازی درفومن وشفت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

همزمان با هفته دولت۸ پروژه راه وشهرسازی در شهرستان های فومن وشفت به بهره برداری رسید.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، رئیس اداره راه وشهرسازی فومن با اعلام این مطلب گفت: این پروژه ها شامل روکش آسفالت راه روستایی – ماکلوان- زیده، احداث دیوار ۸۴ متری گیلوندرود، احداث پل آبنمای نئوپان، احداث پل قلعه رودخان ومسجدمسکن مهر فومن می باشد که با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مهندس شفقی با اشاره به اهمیت احداث پل قلعه رودخان گفت:این پروژه از سال ۸۶ آغاز شدودرهفته دولت سالجاری با اعتباری افزون بر۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

وی افزود: به جهت اهمیت فوق العاده منطقه توریستی قلعه رودخان وتسهیل در عبور مرور مردم منطقه وگردشگران، احداث این پل نقش مهمی در رفع مشکلات ارتباطی روستائیان داشته است که با بهره برداری از آن ضمن تسهیل تردد گردشگران،۲۰۰ خانوار روستایی نیز آز آن بهره مند شدند.

شفقی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها ۱۰۰۰ خانوار در قالب ۲۲ روستا بهره مند شدند.

رئیس اداره راه وشهرسازی فومن همچنین از بهره برداری ۳ پروژه عمرانی در شفت خبردادوافزود: احداث تقاطع غیر همسطح کهنه گوراب، بتن ریزی ساختمان راهداری شفت وبهره برداری از بیمارستان۳۲ تختخوابی این شهرستان از جمله پروژه های قابل افتتاح شهرستان شفت است که همزمان با هفته دولت با اعتباری افزون بر۹۶ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.