بهره برداری بازارچه تاریخی عودلاجان منطقه ۱۲

۲۹م دیماه ،

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۲ ، از بهره برداری بازارچه عودلاجان منطقه ۱۲ ، اختصاص اعتبار بودجه ۱۰ میلیارد تومانی تا پایان امسال خبر داد.

سیاه کمره ای در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به فضای فرهنگی و فضای کار ، جبهه تاریخی بازارچه عودلاجان ، اختصاص اعتبار و بوجه ۱۰ میلیارد تومانی به منظور رفاه حال و سهولت در تردد شهروندان شهر تهران، پروژه تکمیلی بازارچه عودلاجان در  دست بهره برداری است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: با بازدید ریاست شورای اسلامی شهر تهران مهندس چمران و دکتر مسجد جامعی عضو شورای اشلامی و مهندس علی محمد نژاد شهردار منطقه ۱۲ از محله قدیمی عودلاجان ، ضرورت و لزوم بهره برداری از بازارچه تاریخی عودلاجان در دستور کار و بهره برداری خواهد گرفت.
سیاه کمره ای با اشاره به اهمیت و لزوم توجه به احیای بافت های تاریخی منطقه ۱۲ گفت: پروژه بهره برداری ، احیا و بازسازی بازارچه تاریخی عودلاجان به طول ۴۵۰ متر ، اختصاص بودجه ۱۰ میلیارد تومانی با همکاری سازمان میراث فرهنگی استان تهران ، مشارکت های شهروندان و اهالی محل در دستور کار قرار گرفت.
وی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این پروژه افزود: ۲۰۰ متر از بازارچه عودلاجان ظرف ۲ ماه قبل با هزینه بیش از ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است. در تلاشیم تا اقدامات اجرایی و تکمیلی این پروژه تا ۶ ماه اول سال ۹۲ به اتمام برسد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.