بهره برداری از ظرفیت های موجود در اشتغال زنان

در راستای استفاده از ظرفیت های موجود در زمینه اشتغال زنان سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان و مرکز امور زنان ریاست جمهوری اقدام به انعقاد تفاهمنامه کرده اند.

علی احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه اشتغال زنان و با نگاهی ویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی بانوان کشور سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان و مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تفاهمنامه همکاری امضا کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این تفاهمنامه به لزوم استفاده از ظرفیت های طرفین در جهت تسهیل اشتغال و کار آفرینی زنان تأکید شده است افزود: براساس این تفاهمنامه همکاری های مشترک این دو نهاد حول سه محور شامل مطالعات و تحقیقات کار برای در امور زنان با رویکرد کارآفرینی و اشتغال اطلاع رسانی مشاوره و خدمات شغلی و توانمند سازی و مهارت آموزی زنان خواهد بود.

رئیس سازمان همیاری اشتغال خاطرنشان کرد: از دیگری زمینه های همکاری های مشترک مطالعات و تحقیقات در جهت اجرای طرح های اشتغال زا در حوزه بانوان، وضعیت ارائه تسهیلات اشتغالزایی به زنان، ایجاد مرکز توانمندسازی و مهارت آموزی زنان، اطلاع رسانی، مشاوره شغلی به زنان و غیره است.

**۸ دوره آموزشی مهارت های کسب و کار در سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیر سازمان همیاری اشتغال واحد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری ۸ دوره آموزشی مهارت های کسب و کار و کار آفرینی در این استان گفت: به همت دفتر همیاری اشتغال دانش آموختگان این واحد براساس قرارداد منعقده با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، ۸ دوره آموزشی مهارت های کسب و کار آفرینی با ظرفیت ۲۰۰ نفر از دانشجویان و دانش آموختگان در شهرداری زاهدان و فاش برگزار شد.

مدیر دفتر سازمان همیاری اشتغال سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در پایان دوره های مذکور به افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون های مربوطه شوند گواهی معتبر شرکت در دوره اعطا می شود./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.