بهره برداری از غسالخانه جدید بهشت زهرا/ احداث دو مرکز گل فروشی در شرق تهران

مجتبی عبداللهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیتهای سازمان آتش نشانی در سال جاری گفت: امسال ۲۲ پروژه جدید در سازمان آتش نشانی به بهره برداری می رسد که شامل افتتاح ۱۲ ایستگاه جدید و چند پروژه کلان در مجموعه آموزشی صالح آباد است که شامل ساخت کلینیک، انبار بزرگ و برج کنترل آشیانه خودروها می شود.

افتتاح رسمی عروجیان تا دو هفته دیگر

معاون شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه تا پایان تیرماه بهره برداری رسمی از مجموعه عروجیان در بهشت زهرا را خواهیم داشت گفت: در حال حاضر این مجموعه افتتاح آزمایشی شده تا مشکلات و نواقص احتمالی که ممکن است از چشم دور افتاده باشد مشخص شده و رفع شود و در مراسمی با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسمی می رسد .

عبدالهی با بیان اینکه این مرکز بزرگترین مجتمع متوفیان کشور است، گفت: ساختمان قدیم و غسالخانه بهشت زهرا قدمتی ۴۰ ساله دارد که به دلیل فرسوده بودن دیگر جوابگوی تعداد متوفیان نبود بنابراین ساخت مجموعه جدیدی با عنوان مجتمع عروجیان در محدوده شرقی بخش توسعه قدیم و حد فاصل توسعه قدیم و جدید در دستور کار شهرداری قرار گرفت. این مرکز حدود ۵/۶ هکتار است و عملیات اجرایی آن از سال ۸۷ آغاز شده بود.

وی اضافه کرد: پس از بهره برداری آزمایشی چندین نوبت از این مرکز بازدید شده و خوشبختانه تاکنون مشکل چندانی نداشته و نواقص کوچک نیز رفع شده است .

ساماندهی مبلمان بهشت زهرا(س)/ احداث ۱۲۰ سرویس بهداشتی

به گفته معاون خدمات شهری شهردار تهران بزودی اقداماتی در خصوص زیباسازی و مبلمان بهشت زهرا (س) انجام می شود و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی متناسب با این فضا در دستور کار قرار می گیرد.

وی از احداث ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در بهشت زهرا(س) خبر داد و گفت: بخشی از این پروژه برای رفاه حال زائران حرم امام (ره) در ایام ارتحال به بهره برداری رسید اما تا پایان تیرماه تمامی ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی به بهره برداری می رسد و در تلاشیم در نقاط دیگر نیر فضاهای مناسبی را به این موضوع اختصاص دهیم .

تکمیل سرویسهای بهداشتی پایتخت تا پایان شهریور ماه

عبداللهی در پاسخ پرسشی در خصوص کمبود سرویس های بهداشتی در پایتخت گفت: تمامی سرویس های بهداشتی پایتخت تا پایان شهریور ماه چه آنهایی که در حال ساخت هستند و چه آنهایی که به بهره بردرای رسیده اند و نیاز به اصلاح دارند را به اتمام می رسانیم .

وی ادامه داد: در رابطه با سرویسهای بهداشتی دو طرح از سوی معاونت خدمات شهری و معاونت عمرانی ارائه شد که طرح معاونت عمرانی به تصویب رسید و به مناطق ۲۲ گانه تهران ابلاغ شده است که با توجه به جانمایی های انجام شده احداث سرویس های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند .

به گفته عبدالهی احداث بیش از ۲ هزار چشمه سرویس بهداشتی در دستور کار قرار گرفته است .

معاون شهردار تهران اضافه کرد: مسئولیت ساخت سرویسهای پورتال نیز بر عهده معاون خدمات شهری گذاشته شد و ما نیز در این رابطه طرحی ارائه کردیم که مورد استقبال قرار گرفت و بزودی به تولید انبوه می رسد ودر مکانهای پیش بینی شده نصب می شود .

 

احداث بوستان مادر چیتگر تا پایان سال ۹۱

وی با بیان اینکه ۱۲ پروژه کلان تا پایان امسال در سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران به بهره برداری می رسد گفت: بوستان باغ ایرانی، بوستان مینیاتوری، بوستان نیایش، بوستان مادر چیتگر، توسعه فضاهای بزرگراهی شرق تهران مانند اتوبان آزادگان، فضای سبز برج میلاد، برگزاری چند نمایشگاه گل و گیاه و… بخشی از برنامه های ما برای افزایش سرانه فضای سبز پایتخت است.

احداث دو مرکز گل فروشی در جاده خاوران

عبداللهی در ادامه با بیان اینکه در بحث ساماندهی مشاغل و صنایع با انرژی و توان بیشتری در سال جاری خدمات رسانی می کنیم گفت: به دنبال آن هستیم که شهرک ولیعصر در محدوده منطقه ۲۰ زودتر به اتمام برسد تا کار انتقال مشاغل و صنایع مشاغل زیان آور با سرعت بیشتری دنبال شود .

وی از احداث دو مرکز فروش گل و گیاه در جاده خاوران خبر داد و گفت: فاز دوم فروش پرندگان، ایجاد مرکز فروش خودرو های دسته دوم و… بخش دیگری از برنامه ها ماست که تلاش می کنیم تا پایان امسال به سرانجام برسد .

طرح کیوسکهای مطبوعاتی جدید نهایی نشده است

معاون شهردار تهران با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی گفت: طرح کیوسکهای مطبوعاتی جدید هنوز نهایی نشده است و باید برای موفقیت ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی نقطه نظرهای اتحادیه نیز در نظر گرفته شود که امیدواریم با پیگیریهای انجام شده این مشکل نیز بر طرف شود.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱۵نظر ثبت شده
  1. بادرود شرایط کار درغسال خانه را بدونم باتشکر:

    خیلی دوستدارم شاغل بهشت زهرا باشم شرایطشو بهم بگید ممنون مرشم

  2. معصومه:

    خواهش میکنم مرا در رابطه با استخدام راهنمایی کنید با تشکر

  3. نام شما...:

    خواهش میکنم راجع به شرایط استخدام غسال مرا راهنمایی کنید

  4. حامد:

    میواهم استخدام شوم لطفاراهنمایی کنید بیکارم دنبال کار میگردم

  5. ﺳﻴﺪﻣﻬﺪﻱ يعقوبي:

    ﺩﺭﻭﺩ ﺑﺮﺷﻤﺎ.ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺷﺮﺍﻳﻄ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﺩﺭﻏﺴﺎﻟﺨﺎﻧﻪ ﺭﺍﺑﺪﻭﻧﻢ ﻣﺤﺒﺖ ﻛﻨﻴﺪﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻲ ﻓﺮﻣﺎﻳﻴﺪ.ﺑﺎﺗﺸﻜﺮ.ﺳﻴﺪﻣﻬﺪﻱ ﻳﻌﻘﻮﺑﻲ.

  6. دانته:

    Baaaabaaa kasiiii peygirsho nemikone nazaratoooo mana dus daram to mordeshour khoune kar konam 24 saaalame mod ire injaaa zendam as!!!

  7. نوری:

    سلام.لطف کنید شرایط استخدام در غسال خانه را بیان کنید.متشکرم

  8. حمید روشن:

    سلام
    چنانچه اطلاعی در مورد نحوه ارسال درخواست به کار ئر غسالخانه دارید راهنمایی بفرمایید

  9. sadegh:

    سلام خواستم شرایط استخدام در غسالخانه رابدانم. با تشکر

  10. حمید:

    سلام به همه
    حمید هستم ۲۸ ساله شرایط استخدام در غسالخانه را می خواستم از تهران

  11. راضیه:

    با عرض سلام و احترام
    می خواستم شرایط کار در غسالخانه رو بپرسم
    ممنون می شم اگر به من کمک کنید
    با تشکر
    راضیه ۲۸ ساله از کرج

  12. زینب:

    سلام خواستم شرایط استخدام در غسالخانه رابدانم عضو شوم زینب ۲۱ ساله

  13. حمید رضا:

    سلام حمید رضا هستم ۲۴ از رباطکریم میخواستم شرایط استخدام در غسال خانه رو بدانم .خواهش میکنم مرا کمک کنید

  14. الهام موسوی:

    با عرض سلام
    میخواستم شرایط استخدام در غسالخانه را بدانم
    خواهش میکنم مرا کمک کنید.

  15. پریسا:

    سلام پریسا ۲۲ از تهران برای استخدام در مرده شور خانه میخواستم ثبت نام کنم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.