بهره برداری از نهمین مجتمع شهربانوی پایتخت در منطقه ۱۳

نهمین مجتمع شهربانوی شهر تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان ، با حضور مسئولان شهرداری منطقه ۱۳ ، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران و مدیران ستادی امور بانوان و مناطق ۲۲ گانه به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نخستین مجموعه آموزشی ورزشی تخصصی بانوان در منطقه ۱۳ و نهمین شهربانوی شهر تهران که عصر روز گذشته در جمع مسئولان شهرداری منطقه ۱۳ ،مدیران اداره کل امور بانوان شهرداری تهران به بهره برداری رسید دارای ۱۷ واحد مختلف از جمله کتابخانه تخصصی بانوان ، ورزش ، فناوری اطلاعات ، کلاس های آموزشی ، کافی شاپ ، مزون و… است و بانوان می توانند بدون هیچ محدودیتی در آن به فعالیت بپردازند.

در جریان این مراسم ، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ضمن تشکر از مدیریت شهرداری منطقه در راه اندازی مجتمع شهربانو گفت: اهتمام و تلاش شهرداری منطقه در راه اندازی این مجموعه مجهز ارزشمند و قابل تقدیر است چرا که این اقدام حرکتی در تحقق اهداف شهرداری تهران برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی می باشد.

وی با اشاره به نیازمندی های بانوان در کلان شهر تهران در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت:با توجه به اهمیت حفظ ارزش های دینی و اسلامی و لزوم رعایت ملاحظات شرعی در جامعه اسلامی ،ساخت و توسعه چنین فضاهایی در راستای سلامت جسم و روح بانوان موثر بوده و گامی برای رفع نیازمندی های بانوان در حوره فرهنگی و اجتماعی محسوب می شود.

معدنی پور تصریح کرد : مجتمع شهربانو مرکزای تخصصی می باشد که بانوان بدون محدودیت در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مشارکت کرده و از این طریق در زمینه های مختلف توانمندی های لازم را کسب و روحیه خودباوری در آنان تقویت می شود.

شایان ذکر است منطقه ۱۳ همچنین میزبان نشست شورای مدیران بانوان بود که معدنی پور در آن به تبیین سیاست گذاری ها و فعالیت های اداره بانوان در ماه مبارک رمضان پرداخت.

این گزارش حاکی از آن است که اجرای ویژه برنامه های عفاف و حجاب ، اجرای طرح گوهر رحمت ویژه دختران در خانه ها تسنیم ، برگزاری جشنواره بهترین از دورریختنی ها و برپایی کارگاه های مهارت فرزند پروری در سطح مناطق و…..از اهم مواردی است که اداره بانوان شهردار تهران به مناسبت ماه مبارک رمضان تدارک و برنامه ریزی کرده است.

در این نشست همچنین فهیمه احمدی خواه ، مدیر اداره بانوان منطقه ۱۳ گزارشی از اقدامات و برنامه های این اداره طی چهار ماهه ابتدایی سال ارائه و توضیحاتی پیرامون امکانات و فعالیت های مجموعه فرهنگی آموزشی ورزشی داد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.