بهره برداری از هواپیمای شخصی و دوزیست تا پایان سال جاری

۲۲ آبان ،

بهره برداری از هواپیمای شخصی و دوزیست تا پایان سال جاری

بهره برداری از هواپیمای شخصی و دوزیست تا پایان سال جاری

رئیس ستاد توسعه فناوری هوافضا از طراحی هواپیمای دو زیست خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری از هواپیمای شخصی و هواپیمای دوزیست بهره برداری می گردد.

به گزارش تفسیری راسخون به نقل از مهر، هواپیمای دو زیست هواپیمایی است که قادر به حرکت در خشکی و دریا است. این نوع هواپیمای تولید شده در ستاد توسعه هوافضا از نوع هواپیماهای ۶ نفره است که به صورت دو زیست عمل می کند.

مهندس سید مهدی فرحی با اشاره به طراحی و ساخت هواپیمای دو زیست افزود: بر این اساس تلاش می کنیم تا با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و تدابیر صورت گرفته،  بهره برداری از این هواپیماها پیش از پایان سال جاری صورت گیرد.

رئیس ستاد توسعه فناوری هوافضای از بهره برداری از ۱۲ طرح کلان در حوزه هوافضا تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این ستاد در سال جاری بر اساس برنامه اعلام شده هر ماه یکی از پروژه خود را که به بار نشسته، مورد بهره برداری قرار داده است.

فرحی به جزئیات حمایت این ستاد از طرحهای دانش بنیان در این حوزه اشاره کرد و ادامه داد: در طول ۳ سال گذشته از ۱۴۰ شرکت دانش بنیان و ۴۰  مجموعه دانشگاهی حمایت شده است.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.