بهره برداری از ۱۰۸ چشمه سرویس بهداشتی در شمال شرق تهران

۱۱م دیماه ،
ممتاز نیوز : قائم مقام شهردار منطقه ۴ گفت: ۱۰۸ چشمه سرویس بهداشتی تا یک ماه آینده در محدوده شمال شرق تهران به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر ؛ سید حسین حسینی نژاد در بازدید از پروژه احداث سرویسهای بهداشتی و خانه های اسکان کارگری با اعلام این خبر گفت: توجه ویژه به سلامتی و ارتقاء بهداشت عمومی شهروندان بویژه مسافران از مهمترین اهداف اجرای طرح توسعه سرویسهای بهداشتی در معابر بزرگراهی و بوستانها است و توسعه این اماکن بهداشتی کمک شایانی به کاهش بعضی از ناهنجاریهای اجتماعی خواهد نمود.

وی افزود: در این طرح ۱۱ سرویس بهداشتی در قالب ۱۰۸ چشمه در نواحی ۲،۴، ۵، ۷ و ۹ در دستور کار معاونتهای خدمات شهری و فنی و عمرانی قرار گرفت و با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رو به پایان است.

حسینی نژاد با اشاره به مکانهای احداث سرویسهای بهداشتی اضافه کرد: تقاطع بزرگراه شهید زین الدین و خیابان استخر با ۸ چشمه و ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و بزرگراه امام علی(ع) خروجی شیان به طرف پارک لویزان با سازه LSF  در دست اقدام قرار دارد.

قائم مقام شهردار منطقه ۴ گفت: بلوار استقلال تقاطع خیابان کوهستان، فلکه چهارم تهرانپارس ضلع جنوب، جاده آبعلی- اتوبان بابابی غرب جنب سوله بحران، حکیمیه بلوار بابائیان جنب بوستان ساحل، خیابان هنگام جنب ترمینال تاکسیرانی میدان رسالت، فلکه ۴ تهرانپارس ضلع جنوب غربی پارک پلیس، جنب بازیکده خانوادگی، ضلع شمال شرقی و شمال غربی باغ پرندگان محدوده پرندگان گرمسیری از جمله محلهایی است که این سرویسهای بهداشتی در آنها احداث می گردد.

حسین نژاد افزود: با بهره برداری از این چشمه ها، تعداد چشمه های احداث شده در منطقه ۴ به عدد ۵۰۹ خواهد رسید.

وی در ادامه از احداث ۳ ساختمان مکانیزه اسکان کارگری خبر داد و گفت: تا کنون ۹ ساختمان اسکان کارگری در منطقه۴ احداث شده است و به منظور رفاه حال کارگران ۳ ساختمان دیگر به صورت مکانیزه در سح منطقه احداث خواهد شد.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.